Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06
Ik ga komend schooljaar beginnen met HBO Informatica op de HVA. Nu ga ik er vanuit dat je een laptop nodig hebt als je deze opleiding gaat volgen. Vaak kun je dan via de school/opleiding een laptop kopen tegen een mooie prijs en mooie garantie. Nu kan ik alleen nergens vinden wat voor soort laptop dat is (specificaties?) en wat voor soort software je er allemaal bij krijgt.
Graag wil ik dit horen van iemand die hier voorgaande jaren gebruik van heeft gemaakt.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Welke opleiding ga je doen, IIE of informatica aan de Leeuwenburg?

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06
DaannO schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:48:
Welke opleiding ga je doen, IIE of informatica aan de Leeuwenburg?
Informatica heet die opleiding, bij Amsterdam Amstel ja

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Daar weet ik niet of ze zo een aanbieding hebben. Bij mij hadden ze het wel en die kreeg je bij de boekenlijst. Volgens mij hebben weinig hem genomen bij mij omdat ik er niemand mee rond zie lopen. Maar voor de Amstel weet ik het dus niet, maar bel ze anders even?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11 20:29

mace

Sapere Aude

Vaak zijn die aanbiedingen helemaal niet zo goedkoop in vergelijk met wat er in de PW staat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur: bel even met de HvA ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

JvdM schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:47:
Ik ga komend schooljaar beginnen met HBO Informatica op de HVA.
Ik denk ook dat niemand je nu kan vertellen wat over een paar maanden mogelijk als aanbieding wordt aangeboden. Hardware verouderd namelijk al op het moment dat je het over de drempel van de winkel tilt ;)

Kortom, ik zou het de HvA zelf vragen áls ze er nu al antwoord op kunnen geven :)

-> WI
Pagina: 1