Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[google api] Alleen Nederland weergeven

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 21:54
He allemaal,

Zit de hele middag al in de google help pages te zoeken maar kan er maar niet achter komen.

Weet een van jullie of het met de google maps api mogelijk is om maar 1 land weer te geven en de omliggende landen weg te halen?

Dit zodat je een mooi plaatjes van alleen Nederland kan maken?

Als iemand een linkje weet zou je me ook al stuk helpen..

bedankt alvast!

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Nee kan niet. Google Maps toont eigenlijk geen landen, maar geografische landmassa. Nationale landsgrenzen zijn puur van politieke betekenis.

Om je toch op weg te helpen. Op www.overheid.nl zijn verschillende kaarten van Nederland te vinden. Vergeet bij overnames niet om het copyright te vermelden.

If it isn't broken, fix it until it is..

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Google vind dit en dit

Ik zie eigenlijk ook niet helemaal waarom je dit zou willen.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 21:54
Waarom ik dit zou willen...

Ik heb een kaartje gemaakt waarin al onze klanten geplaatst worden.

Aangezien dit alleen om Nederland gaat zou ik graag België, Luxemburg en Duitsland weg willen halen voor de duidelijkheid.

Zeker in Limburg en in het oosten zie je erg lastig waar NL nou precies op houdt..

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik vraag me af hoe je dit dan ziet voor iets als Baarle-Nassau... En of het niet handig is om de route tussen bepaalde klanten te kunnen zien.

Ik zou dit probleem gewoon laten voor wat het is. Desnoods kun je Belgie en Duitsland even weg kleuren natuurlijk en zorgen dat de positie/zoomlevel niet fout gaat (zie links hierboven)..

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten