Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

jQuery gebruiken om swf te laden

Pagina: 1
Acties:

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 23:19
Ik heb een pagina met aan de linkerkant thumbnails van video's. Aan de rechterkant staat een div.

Ik wil graag dat wanneer op een thumbnail geclickt wordt dmv jQuery een swf in de div geladen wordt.

Ik heb code gevonden om tekst in een div te laden na het clicken op een link, maar wanneer ik de code aanpas om er een swf of afbeelding in te laden krijg ik alleen maar vreemde tekens te zien.. Moet ik ergens de content type aangeven, of moet ik het helemaal anders aanpakken?

---

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Euhmmm even in mn glazen bol kijken hoor

spoiler:
*tover de tover*

Nee, sorry, hij's beslagen vandaag.

Doe eens een voorbeeld in code van wat je nou precies probeert te doen, dan hoeven andere mensen ook niet hun glazen bol op te poetsen :)

Stop uploading passwords to Github!

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 23:19
<script type="text/javascript">
function loadContent(id) {
$("#contentArea").load(id);
}
function loadNewSWF(id) {
$("#flash").before( "<div>" + id + ".swf</div>").remove();
}
function loadNewFO(url) {
//reset the div
$("#flash").before( "<div id=\"flash\"></div>").remove();
// load the new flash file
var FO = { movie:url, width:"736", height:"248", majorversion:"8", build:"0", xi:"false", menu:"false", wmode:"opaque", quality:"high", scale:"noscale" };
UFO.create(FO, "flash");
}
</script>

Na lang experimenteren heb ik dit, en het werkt. Maar is er geen makkelijkere/betere manier?

---

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Nog steeds vrij ongebrijpelijk wat je probeert te doen. Het enige dat je laat zien is een drietal functies die niet aangeroepen worden, noch elkaar aanroepen. En je doet iets met een UFO class die ik nergens zie.

/edit
En het idee van jQuery is juist dat je dingen achter elkaar gaat schrijven, terwijl jij nog steeds met oldskool globals aan de slag bent gegaan. Dat is sowieso iets dat je zal moeten herzien.

[ Voor 33% gewijzigd door _Thanatos_ op 08-04-2008 21:06 ]

日本!🎌