Toon posts:

[Mac OS X] iBook software op iMac?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op verschillende manieren op google en in de search engine gezocht, maar ik vind geen antwoord; kan ik de leopard installatie cd van een iBook gebruiken op een iMac.

Ik zoek het voor de zekerheid op, omdat de installatie cd er wel hetzelfde uitzien( van de iBook), maar dat er wel iBook opstaat. Is het dat de software met andere drivers werkt en dus specifiek bedoeld is voor of iMac, of iBook, of maakt dit allemaal geen snars uit?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lijkt me sterk dat er een Leopard installatie CD bij je iBook zat. De laatste iBook is van mei 2006, Leopard is van oktober 2007.

Als het hier gaat om de originele installatie CD's: deze werken alleen op een iBook. De installer weigert om de software op een andere computer dan een iBook te installeren. De software die erop staat is overigens niet specifiek voor de iBook en zou ook kunnen werken op een iMac (mits daar een PowerPC processor in zit).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Excuseer, kleine vergissing. Ik bedoelde macbook. Je zegt dus dat de sofware zal weigeren te installeren op m'n iMac?

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 12:00
Yep, install dvd's zijn alleen bruikbaar voor de machine waar ze bijhoren...

Verwijderd

Topicstarter
Oké, bedankt.

Dit topic kan gesloten worden