Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 13:33
Voor het browsen ga ik dan voor Opera Mobile.

Voor de navigatie twijfel ik nog tussen TomTom 6, GarminXT en CoPilot Live 7.

- TomTom is me bekend. Gebruik al jaren versie 5.21 op m'n SPV-C500 :)
- Voor de bijgeleverde Garmin heb je geen Portsplitter of GPSgate nodig. Geldt dat ook voor GarminXT?
- Wie heeft CoPilot Live 7 al geprobeerd? Heb je daar wel of geen Portsplitter of GPSgate voor nodig?

De reviews over CoPilot zijn erg goed, maar ik hoor er in Nederland eigenlijk weinig over....

[ Voor 18% gewijzigd door nathalia op 08-04-2008 15:35 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic gesplitst van Samsung SGH-i600 MS smartphone met WiFi omdat een eigen ervaringen topic handiger is dan een discussie in dat topic te starten erover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
Kick van een oud topic... Vorig jaar waren er blijkbaar geen gebruikers. Nu misschien wel?

Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor TT6 op mijn Nokia E51 omdat TT geen map updates meer uitbrengt. Op zicht is het naar mijn mening op het moment nog steeds de beste navigatie applicatie, maar zonder map updates begint het zolangzamerhand wel een beetje behelpen te worden.

Wat ik geprobeerd/bekeken heb:

- Route 66 v7 heb ik ooit gekocht. Inmiddels ingehaald door v8, maar ondersteunt geen custom poi files, en die wil ik perse kunnen gebruiken.

- Sygic McGuider. Ik heb de eerste versie gekocht (Mcguider 2008). Het ziet er leuk uit, maar de route berekening is zo slecht dat het onbruikbaar is. Ik lees dat dat in 2009 nog steeds zo is, dus daar ga ik geen geld meer aan uitgeven.

- Navigon geen custom poi op Symbian....

- Garmin nooit echt serieus naar gekeken, maar de reviews zijn niet geweldig.

Als ik de buitenlandse reviews bekijk zou Copilot Live v.7 een goed alternatief moeten zijn voor TT6, maar je hoort/leest helemaal niets van NL gebruikers, en hij is ook nauwelijks verkrijgbaar. Wie gebruikt het, en hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:25
Ook ik ben benieuwd, want afgaande op de reviews overweeg ik serieus deze aan te schaffen. Ben vooral benieuwd over de traffic ondersteuning voor NL goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:18
Iemand de Android versie al geprobeerd? Ik krijg m maar niet aan de praat met een foutmelding dat de code niet wordt gevonden door het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans Hofstede
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04-2024
Gisteren de testversie (15 dagen geldig) van Copilotlive 7 op mijn nieuwe HTC Touch Pro2 geinstalleerd naast Mcguider Europe 2009. Het schijnt ook mogelijk te zijn om een testversie voor de HTC Touch Diamond2 te downloaden.

De testversie is hier te krijgen: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=595&news_id=185

Positief valt mij op de mooie interface en bedieningsvriendelijkheid. Safety camera's zitten er al in (met gesproken aankondiging). Installatie was niet moeilijk. Je kunt ook kiezen voor bestemmingen uit je contactpersonen lijst.
Verder krijg ik een snelle fix en de routeberekening is ook snel.
De aanwijzingen tijdens het rijden, vind ik soms verwarrend (was net Mcguider gewend), maar dat is waarschijnlijk een kwestie van wennen.
De geluidsbestanden zijn in .ogg formaat dus je kunt met audacity ook je eigen geluiden in spreken of de bestaande geluiden aanpassen.
Nu een paar keer gereden met deze navigatie. Geen rijstrook aanduidingen. De routes die ik de Copilot heb laten berekenen (keuze ingesteld op snelste route) geeft eerder de kortste weg maar niet altijd de snelste. McGuider doet dat beter.
Twijfel nog of ik Copilotlive zal aanschaffen. Ziet er wel erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb copilot live 7 gekocht en kan hem niet aanraden... ik gebruik hem ( met tegenzin) totdat ik iets beters vind. Navigon zag er goed uit tijdens de 30 dagen gratis trial, maar er zitten nog een paar kleine bugs in voor de xperia, anders had ik die al gekocht..
Pagina: 1