Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-01 23:29
Dag dames en heren,

Telkens wanneer ik Windows Update probeer te draaien, met mijn laptop waar Windows Vista Home Premium op staat, krijg ik dezelfde fout:

Er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht

Fout(en)
Code 80004002

Ik heb wat zitten googlen naar deze code, en ook hier op het forum, maar kom niets tegen wat echt bruikbaar is, jammer genoeg.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad, of is er iemand die een oplossing voor me heeft?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Welke van de oplossingen die je op Google gevonden hebt heb je geprobeerd en wat was het resultaat daarvan? Ik zie een aantal oplossingen op Google staan, maar zonder te weten wat er bij jou gebeurt kunnen we er natuurlijk niet zo veel mee!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
Niets had effect, van wat ik heb geprobeerd, om daarmee te beginnen.

Ik heb de voorstellen op deze sites geprobeerd:
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=781058
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=604423
http://www.xtremesystems....e/index.php/t-160340.html

Er waren nog wat andere dingen die ik heb geprobeerd, maar die kan ik zo gauw niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je ook geprobeerd Windows te Repairen met de installatie-dvd? Gebruik je SP1 (Beta, RC, of Final)?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[VISTA] Microsoft Update werkt niet meer na recovery
Ik heb IE7 'gereset':
Internetopties/ Geavanceerd/ Opnieuw instellen

And Bob's your uncle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
Ik heb niet geprobeerd om Windows te herstellen met de Windows-DVD, want die ligt bij mijn ouders thuis, en daar kom ik pas eind deze week weer. Kan er natuurlijk wel één downloaden.
Ik gebruik gewoon nog de originele vista, zonder Service Packs, Service Pack 1 is toch nog niet uit in het Nederlands?

Haaglander, ik heb het geprobeerd, maar zonder resultaat, helaas.

Zou het zin hebben om een RC van SP1 erop te zetten?

[ Voor 26% gewijzigd door x Gotcha x op 08-04-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
x Gotcha x schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:18:
Ik heb niet geprobeerd om Windows te herstellen met de Windows-DVD, want die ligt bij mijn ouders thuis, en daar kom ik pas eind deze week weer. Kan er natuurlijk wel één downloaden.
Ik gebruik gewoon nog de originele vista, zonder Service Packs, Service Pack 1 is toch nog niet uit in het Nederlands?

Haaglander, ik heb het geprobeerd, maar zonder resultaat, helaas.

Zou het zin hebben om een RC van SP1 erop te zetten?
Ik zou gewoon wachten op SP1 NL voor Vista. Naar verwachting verschijnt die tussen vandaag en 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
Heb ik ook gehad. Vista een jaar gebruikt. Na veel frustraties wegens het defecte powermanagement en andere bugs kwam dan eindelijk SP1. Klapte eruit met dezelfde foutmelding als bij jou. Na doorploegen van de loggings (staan ergens op je harde schijf in de Windows-dir), bleek de foutmelding bij mij te worden veroorzaakt door versieverschillen in manifest-files van windows. Gezocht in de MS KB, maar MS heeft hier geen info over. Hier gaf ik het op en heb ik XP weer geïnstalleerd. Nog geen seconde spijt van gehad, mijn pc heeft nog nooit zo lekker gelopen!!! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
Goed, ik wacht gewoon op SP1, en dan zien we wel wat er gebeurt..
Toch raar dat er nergens op internet een werkende oplossing te vinden is, maar we hebben het dan weer wel over MS. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
En als ik nu Service Pack 1 probeer te installeren, krijg ik al vrij gauw deze errorcode: 0x800703f0

Wordt dan maar een format en reïnstall, denk ik? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
x Gotcha x schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:43:
En als ik nu Service Pack 1 probeer te installeren, krijg ik al vrij gauw deze errorcode: 0x800703f0

Wordt dan maar een format en reïnstall, denk ik? :o
Ben bang van wel.
Pagina: 1