Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

quiz/test maken voor op een website

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vriend van mij is trainer en wil voor de deelnemers een test/quiz maken. Hij kan niet programmeren en ik zoek dan ook iets waarbij het voor hem gemakkelijk te maken is (dus zonder kennis van php/mysql etc).

Ik heb al gezocht (google, sf.net, GoT, hotscripts), maar zelf niks kunnen vinden wat hem zou helpen.

De website zelf draait op Apache (PHP, Perl, MySQL) en het zou geweldig zijn als de 'module' zou aansluiten op phpBB.

Alvast heel erg bedankt!

Jasper

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:15

Sebazzz

3dp

WEB >> PRG :p

Quickstart
Geen scriptrequests

Dus zelf zoeken of zelf maken. Heb je hierbij een trap in de goede richting nodig? :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Hot Potatoes?

[ Voor 60% gewijzigd door Big Womly op 08-04-2008 14:41 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:08

André

Analytics dude

Er zijn een aantal tools die je hiervoor zou kunnen gebruiken, met wat zoeken in Google zou je ze moeten kunnen vinden. En zoals in de FAQ te lezen is willen we hier geen scriptrequests hebben en daarom gaat hij dicht ;)

Dit topic is gesloten.