Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FR, Gerelateerde artikelen --> waarom alleen oudere?

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Zojuist heb ik een kleine steekproef gedaan, waaruit bleek dat onder 'Gerelateerde artikelen' bij ieder artikel, alleen oudere artikelen genoemd worden.

Mijn vraag: zou het niet goed zijn om ook nieuwere gerelateerde artikelen weer te geven? Die zijn meestal relevanter dan oudere (lijkt mij).

Je zou evt het onderscheid tussen oudere en nieuwere artikelen aan kunnen geven met een ander (kleur) icoontje.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Die dingen worden bij het schrijven van het artikel met de hand toegevoegd door de auteur van het artikel. Wat jij wilt zou dus alleen kunnen door ieder artikel periodiek langs te lopen en de nieuwere gerelateerde artikelen toe te voegen. Gezien de hoeveelheid artikelen kun je denk ik wel bedenken dat dat moeilijk gaat worden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En andersom dan? Zodra er vanuit het nieuwe artikel een realtie wordt gelegd naar het oude ook direct een relatie van het oude artikel naar het nieuwe leggen?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bij het huidige systeem wordt geen koppeltabel gebruikt maar een veld in de nieuwsposting tabel. Maar aangezien ons het wel een tof idee leek om dat te veranderen is dat dus ook gebeurt in mijn code, alleen duurt het nog even voordat die live gaat, maar ik beloof, dan zie je zelfs bij nieuwspostings met een id onder de 100 related articles ;)
Anyways, dus, fixed, maar nog niet online :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.