Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij een midi controller gekocht (m-audio axiom 25) en ik wou de drivers installeren, maar dit lukt niet.
Foto
Het is blijkbaar een instelling, maar ik zou niet weten waar ik dit kan veranderen.. Iemand een idee ?
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gewoonlijk krijg je toch een schermpje of je door wilt gaan omdat het unsigned drivers zijn. Scherm niet gehad? Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://techrepublic.com.com/i/tr/cms/contentPics/6042127-SVT-B.gif

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mja idd.. in het installatie boekje staat er ook in dat dit zou gebeuren...
Hoe kan ik dit nou oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41

lier

MikroTik nerd

Heb je al gekeken naar de additional information en updates ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:21

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:51:
Ik heb mij een midi controller gekocht (m-audio axiom 25) en ik wou de drivers installeren, maar dit lukt niet.
Foto
Het is blijkbaar een instelling, maar ik zou niet weten waar ik dit kan veranderen.. Iemand een idee ?
Bedankt
Is dat nou Vista of XP, lijkt me vista, dan moet er ergens wat beveiliging uitgeschakeld worden door de gebruiker om de "unsigned" driver te isntalleren, ik gebruik geen vista dus heb me er nog niet genoeg in verdiept .... maar er zijn vast wel tweakers die het zo uit de mouw schudden !

Mischien ook even de search/google even gebruiken en de foutmelding uit je plaatje eens intiepen

En "continue anyway" dus aanklikken .... en geen "stop installation" !

[ Voor 3% gewijzigd door mjl op 08-04-2008 12:00 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

mjl schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:59:
Is dat nou Vista of XP, lijkt me vista, dan moet er ergens wat beveiliging uitgeschakeld worden door de gebruiker om de "unsigned" driver te isntalleren, ik gebruik geen vista dus heb me er nog niet genoeg in verdiept .... maar er zijn vast wel tweakers die het zo uit de mouw schudden !

Mischien ook even de search/google even gebruiken en de foutmelding uit je plaatje eens intiepen

En "continue anyway" dus aanklikken .... en geen "stop installation" !
Of op de site kijken, misschien staan daar wel gesignde drivers !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hij geeft in de titel iig aan dat het XP is, dus ik ben daar gewoon vanuit gegaan. Als dit gewoon klopt moet je op continue installation klikken en dan zou alles goed moeten zijn.

edit:
lier schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:01:
[...]
Of op de site kijken, misschien staan daar wel gesignde drivers !?
Dat vind ik sowieso meestal wel een goed idee. Altijd even kijken of er nieuwere drivers zijn op de site, want die cd-drivers zijn vaak verouderd (en dus misschien gelijk gesignde drivers :) )

[ Voor 51% gewijzigd door Kixtart op 08-04-2008 12:05 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is wel degelijk XP, maar zoals je ziet aan mijn foto kan ik dus niet verder klikken alleen maar eindigen. Ik heb de drivers eens gedownload van de site en proberen installeren, juist hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even je midi controller verwijderen uit apparaat beheer pc opnieuw opstarten en gelijk de laatste drivers van de site installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn midi controller is niet connected aan mijn pc, stond in het boekje dat ik dit niet mocht doen vooralleer de drivers waren geïnstalleerd, maar ik zal idd eens proberen herstarten en de nieuwste drivers installeren va de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Heb je al geprobeerd om alleen de driver te installeren zonder de software?

En dan desnoods daarna de software?

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb 2 vragen:
At various points in this installation process, you may be notified that the driver being installed has not passed Windows Logo Testing. Click "Continue Anyway" to proceed with
the installation.
- Heb je dit scherm nu gehad en heb je gewoon op Continue geklikt? (misschien verstopt achter het install scherm ergens tijdens de installatie)
- Heb je SP2?

[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 08-04-2008 12:17 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat scherm heb ik nog niet gehad, en is ook niet verstopt in de achtergrond
ik denk het wel.. waar kan je dit zien ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:17:
ik denk het wel.. waar kan je dit zien ?
Eigenschappen van Deze computer (Properties van My Computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij configuratiescherm -> systeem -> tabblad Hardware -> Handtekeningverificatie of daar de optie Blokkeren aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:20:
Kijk eens bij configuratiescherm -> systeem -> tabblad Hardware -> Handtekeningverificatie of daar de optie Blokkeren aanstaat
Nice, ik heb nooit geweten dat er een optie voor is ;)
Maar gewoonlijk staat hij altijd op warn en daar gaan de handleidingen ook altijd vanuit.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1