Ik heb een probleem op mijn site met de metatags, die zijn op het moment namelijk allemaal hetzelfde. Nu vroeg ik mij af wat beter is deze dan geheel afwezig laten of op elke pagina dezelfde te gebruiken. Dit is natuurlijk een tijdelijke oplossing totdat ik weer aparte metatags heb.
Ik neem aan dat dit gaat om SEO 
Dus neem even een kijkje in [SEO] Tips & Trucs en plaats daar alsnog je vraag (als hij niet beantwoord is in dat topic
)
Dus neem even een kijkje in [SEO] Tips & Trucs en plaats daar alsnog je vraag (als hij niet beantwoord is in dat topic
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik zou een meta description toevoegen. Bijvoorbeeld eerste ~170 karakters van de content van een pagina. Als je site goed indexeerbaar is worden de belangrijke keywords vanzelf wel opgemerkt. Lees: keywords in je content. Niet in je meta.
edit:
blegh, mithras
blegh, mithras
[ Voor 6% gewijzigd door TeeDee op 08-04-2008 11:26 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dat zou ik op zich prima vinden, maar ik heb op het moment een script voor Joomla dat dat automatisch zou moeten doen, echter het werkt niet helemaal bij mij. Hij gooit nu op elke pagina dezelfde meta tags en dat lijkt mij nou niet bevoorderlijk voor de rankingTeeDee schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:25:
Ik zou een meta description toevoegen. Bijvoorbeeld eerste ~170 karakters van de content van een pagina. Als je site goed indexeerbaar is worden de belangrijke keywords vanzelf wel opgemerkt. Lees: keywords in je content. Niet in je meta.
edit:
blegh, mithras
En sorry, ik had dat seo topic niet gezien, dus deze kan dicht.
[ Voor 4% gewijzigd door StephaN900 op 08-04-2008 14:26 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()