In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat is marketing, naar mijn weten zijn Optiplex voor de zakelijke markt en daar kan men zo'n korte levensduur werkelijk niet gebruiken. Dan krijg je vrij hoge bedrijfskosten
Als je in de URL nl vervangt door en lees je:
Alhoewel het in het Nederlands een beetje rot is omschreven, staat het daar eigenlijk ook al in "beheerde productovergangen".
Het komt er dus op neer dat een bepaald model zo'n 15 maanden leverbaar blijft. Aangezien je als bedrijf zo min mogelijk verschillende types PC wil hebben, is dat wel fijn.Over the past 7 years, OptiPlex desktops have averaged a 15 month lifecycle.
Alhoewel het in het Nederlands een beetje rot is omschreven, staat het daar eigenlijk ook al in "beheerde productovergangen".
[ Voor 16% gewijzigd door Vunzz op 08-04-2008 10:47 ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Ik vind het in het Engels ook nog wel rot omschreven, maar ik begrijp wel dat ze het zo bedoelen (ik dacht het alVunzz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:46:
Als je in de URL nl vervangt door en lees je:
[...]
Het komt er dus op neer dat een bepaald model zo'n 15 maanden leverbaar blijft. Aangezien je als bedrijf zo min mogelijk verschillende types PC wil hebben, is dat wel fijn.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Het is inderdaad wat vaag omschreven, maar het komt er inderdaad op neer dat na 15 maanden (ongeveer) er een nieuw(er) model komt van de OptiPlex. Echter vindt ik wel dat Dell hier in zijn marketing/site wel wat aan mag doen.
Verwijderd
Nee hoor, ze hebben het over life cycle ('levensduur' van het model), niet over life span (levensduur van een enkele machine). Als de life cycle afloopt, is het model 'end-of-life', maar de geleverde machines zijn uiteraard nog niet afgeschreven.Rob schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:07:
[...]Ik vind het in het Engels ook nog wel rot omschreven,
Pagina: 1