Wie kent deze tent (Gadget Accessoires)

Pagina: 1
Acties:

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ze hebben een website (www.gadget-accessoires.nl), adverteren op Markptplaats, marktnet, marktplaza en zo nog wat van dat soort sites, maar hebben voor zover ik kan vinden geen KvK nummer, correspondentie adres of ander betrouwbaar te traceren gegevens...

F. de Hek staat als naam bij Marktplaats, maar ook daar vind ik niks over...

Iemand toevallig ervaring met deze tent ?

:?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Lijkt me gewoon dat hij zaken van webshops zoals DX.com e.a. uit HongKong koopt en ze met een redelijke marge doorverkoopt. Lijkt me niet al te 'legaal'

• Vhond
  • Niet online
Maar levert ie uberhaupt wel uit of is het alleen een website met daarachter een rekeningnummer ???

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Hij zal wss wel zijn producten leveren en er een degelijk centje mee verdienen. Het zou met niet verbazen als er veel mensen goedkope zaken uit China doorverkopen op ebay/marktplaats... Een Nederlandse/Belgische verkoper met een amper iets duurdere prijs is veel aantrekelijker (vertrouwen, snelheid en kleinere afstand) dan één of andere Ebay'er uit China die je zomaar je geld kan stelen en dan verdwijnen.

Op zich zou ik er echt niet aan beginnen. Het blijft belastingsontduiking in zekere zin en is redelijk goed strafbaar. En de belastingdienst weet dit ook zeer goed.

[ Voor 5% gewijzigd door jvvv op 08-04-2008 23:22 ]

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-01 15:12
link naar sidn

Check voor de grap zijn emailadres eens :+ Lijkt me niet al te serieus.

[ Voor 16% gewijzigd door Grote Schurk op 08-04-2008 23:33 ]

• Vhond
  • Niet online
Wat stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had om te checken via SIDN,

Bedankt Frits !

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 20:15

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou er niets kopen. Elke fatsoenlijke shop heeft een KvK-nummer, telefoonnummer en BTW-nummer op de site staan. Is ook verplicht inzake Burgerlijk Wetboek Boek 7.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 09-04-2008 13:34 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Vhond
  • Niet online
Ja ik vertrouw die tent niet zo:
gelukkig wordt deze topic ook door Google geindexeerd (kunnen mensen hun voordeel mee doen ; )

Op Marktplaats al niet meer te vinden op Speurders.nl nog wel:

http://www.speurders.nl/listing.php?user_id=2872232

[ Voor 31% gewijzigd door Vhond op 15-04-2008 16:11 ]

Pagina: 1