Huub Huub Barbatruc!
Ik zou zeggen: lees de manual en kijk of je een ander kanaal kan kiezen.
UNOX: The worst operating system
het probleem is dat ik geen manual heb. Heb via ebay gekocht en zat geen manual bij 
Maar in logitech control panel kan ik geen frequentie kiezen. Heb daar ook al naar gezocht.
Maar in logitech control panel kan ik geen frequentie kiezen. Heb daar ook al naar gezocht.
Huub Huub Barbatruc!
Soms kun je die muizen nog wel eens resetten zodat ze een vrij kanaal kiezen. Soms helpt dat nog wel eens (vaak ook niet, de reden dat wij de logitech muizen eruit hebben gegooid op het werk, ze stoorden echt continu, niet leuk als je net Call of Duty aan het spelen bent).
Maar staat er geen manual op de logitech site?
Maar staat er geen manual op de logitech site?
hhhm...ik heb het nu gefixed door opnieuw te laten connecten met reciever.
raar dat er eerst wel een conflict was en nu niet meer...
*edit*
ja, blijkbaar dus een een vrije kanaal kiezen..
*edit*
ja, blijkbaar dus een een vrije kanaal kiezen..
[ Voor 18% gewijzigd door DNA_Saint op 07-04-2008 23:33 ]
Huub Huub Barbatruc!
Zo raar is dat niet:DNA_Saint schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:33:
Link, gewoon bij Logitech SupportHet is bovendien raadzaam steeds een half uur te wachten voordat u een ander draadloos apparaat installeert. Wanneer de ontvanger namelijk voor het eerst wordt aangesloten, zoekt hij naar apparaten die ermee worden gesynchroniseerd. Zelfs nadat uw apparaat met de ontvanger is gesynchroniseerd, zoekt deze nog 25 minuten lang naar andere apparaten.
Waar werk je ook al weer?Terw_Dan schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:33:
Soms kun je die muizen nog wel eens resetten zodat ze een vrij kanaal kiezen. Soms helpt dat nog wel eens (vaak ook niet, de reden dat wij de logitech muizen eruit hebben gegooid op het werk, ze stoorden echt continu, niet leuk als je net Call of Duty aan het spelen bent).
Pagina: 1