Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Dubbele afspraken

Pagina: 1
Acties:

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is er een optie om in outlook of exchange te voorkomen dat mensen in een gedeelde agenda een afspraak over een bestaande heen plannen. Op dit moment is het zo als iemand een afspraak plant en een van de uitgenodigden heeft al een afspraak dat er gewoon over heen gepland kan worden.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47

Reptile209

- gers -

Volgens mij wordt dat gewoon overgelaten aan:
1) de planner van de afspraak die even moet kijken wanneer alle genodigden kunnen (er zit een auto-plan knopje bij dat de eerst mogelijke vrije periode voor allen kiest)
2) de genodigde die de afspraak kan weigeren als hij al wat anders heeft (waar outlook voor waarschuwt)

Outlook kan immers niet voor jou beslissen of de nieuwe afspraak niet een hogere "prioriteit" zou moeten hebben dan de bestaande.

Zo scherp als een voetbal!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het komt voor dat er mensen die aanwezig moeten zijn een zeer volle agenda hebben. Als er dan 10 mensen bij moeten zijn wordt het een onmogelijke opgave. Dan willen er wel eens mensen zijn die er gewoon over heen plannen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bartjeee schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:44:
Het komt voor dat er mensen die aanwezig moeten zijn een zeer volle agenda hebben. Als er dan 10 mensen bij moeten zijn wordt het een onmogelijke opgave. Dan willen er wel eens mensen zijn die er gewoon over heen plannen.
Dan moet je mensen geen editor-rechten geven, maar uitnodigingen laten sturen. Mijn agenda is alleen toegankelijk voor mijzelf (Outlook of Blackberry via de Exchange server), en de twee secretaresses hebben editor-rechten. De rest moet mij uitnodigen, en daar zeg ik ja of nee op, en als het nee is kan ik een andere tijd voorstellen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.