Toon posts:

Tv op Pc aansluiten. Welke componenten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung LE32R32.
Ook heb ik een midi tower; Amd 4400 x2, 2GB geheugen, 200Gb Harde schijf met een 2900GT. Dit allemaal op een m2n-mx moederbordje.
Nu wil ik mijn pc op mijn tv gaan aansluiten. Voor het bekijken van films/ spelen van wat games/ luisteren van muziek.

Wat is het handigst? een kabel van DVI-HDMI? of zijn er anders opties?
Daarnaast wil ik weten of een mini tower geschikt is. Dit staat wat netter bij de tv maar wat gebeurt er met de warmte en het geluid? ik zat te denken aan een Thermaltake LANbox Lite.

als laatste wil ik nog weten of dit de geschikte videokaart is? of raden jullie toch een 3850/3870 aan of misschien een nvidia kaart?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hdmi kabel is goed, vga ook ...
coposiet is geen optie

let op dat je met hd content je kaartje hdmi moet ondersteunen. (ik weet niet zeker waar die resolutie begint. maar ik gok dat je gewoon een 1368/768 schermpje hebt net als ik, ik draai zelf met een oud kaartje zonder problemen 5 jaar oud oid :P. elk fatsoenlijk kaartje wat je nu koopt is 10x beter.

welke kaart je voor games nodig hebt is een algeme vraag die niks met je tv te maken heeft. die fungeert enkel als monitor. die discussie begin ik niet aan :) helemaal niet sins je niet aangeeft wat voor games

zelff heb ik mijn pc in de trapkast staan met een vga kabel van 5 meter werkt pfect
(staat het netst imho) de input gaat via een enkele usb kabel met hub

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel eigenlijk alleen cod2/4.
het is inderdaad een tv met als resolutie 1368/768.
Ik heb alleen een vraag dan nog met betrekking tot het geluid. Ik heb een 5,1 setje van jvc wat op de dvd speler wordt aangesloten. (via scart op de tv) deze heeft geen hdmi aansluiting. kan ik dit werkend krijgen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sja bij gebrek aan specs .. je hebt legio audio oplosingen
ik gok dat wel een spdif aansluiting hebt .. zorg dat je pc een spdif uitgang heeft .
dat is imho het makkelijkst.

Iperf