Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Limewire dood? Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Naar aanleiding van mijn post hier (Jejking in "limewire wil geen verbinding maken" ), is het misschien handig om een afsplitsing te maken.

Wat is nu het probleem? Hij maakt WEL verbinding, maar er zijn GEEN muziekbestanden te vinden :?

Wat is hier precies aan de hand? Google vertelt mij niets wat ik niet weet in ieder geval. LimeWire is dood, nou dat kan ik me haast niet voorstellen omdat het een P2P-based programma is. Wie weet hier meer van? Of nog erger, wie heeft hetzelfde problemen? En natuurlijk, hoe kunnen we het oplossen en wat zijn de alternatieven?

Discuss.

En natuurlijk de versie erbij: LimeWire Plus 1.7 dacht ik zo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 07-04-2008 20:35 ]

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

net ff geprobeert, en bij mij geen problemen lw pro 4.14.12

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 07-04-2008 20:36 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:06
Ik krijg hier ook gewoon verbinding én zoekresultaten! Ik gebruik overigens FrostWire.

• Saturnus
  • Niet online
Filter maximaal staan ofzo?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Filters uit. Ik ga die versie en FrostWire maar eens proberen straks :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Update: hmm... FrostWire geprobeerd en dat werkt als een dolle. Ik wilde het nog vergelijken met LimeWire, maar die heb ik per ongeluk van de pc geknikkerd. Ik blijf dus lekker bij FW, want het werkt.
Pagina: 1