• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-04 23:00
sinds er al en topic er is zal ik geen nieuwe openen en deze gebruiken,

ik heb gister mijn ASUS 9600GT binnen gekregen, met heel veel verwachting heb ik die ingebouwd maar hij doet raar:

kijk die fotos:

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/5796/dsc00167qp6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/5832/dsc00166nz3.th.jpg

nou ik dacht RMA paar uur later ik maak nog meer screenshots, dus doe de PC aan toen deed ie het ineens !! ik dacht ik instaleer even de drivers kijken hoe en wat, dus nieuwste drivers geiinstaleerd even COD 4 gspeeld en dan 4 keer 3d05 maar hij doet het nog steeds
weet iemand wat het geweesd kan zijn???
1 dag later heb ik MOH Airborne geprobeerd maar elke keer als die met laden klaar is en het game daadwerkelijk starten wil krijg ik heel even BSOD en dan en reboot

mijn specs:

ASUS P5B
2x PC 6400 ADATA
9600GT ASUS
450 watt voeding van sirtec of nu highpower genoemd met 3 12volt rails
Windows XP SP2 met alle updates

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Lijkt me meer een driver probleem. Die eerste screenshot is gewoon normaal betekend dat je windows niet goed hebt afgesloten.

Heb je misschien een andere pc waar je hem in kan proberen ?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• soheilmd
nee kijk die eerste screen shot goed (vergroot) dan zie je heel veel artifacts
Jim423 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:11:
Lijkt me meer een driver probleem. Die eerste screenshot is gewoon normaal betekend dat je windows niet goed hebt afgesloten.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:51

SECURITEH

Man of legend.

Zit de kaart goed in het slot? :p

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jim423 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:11:

Drivers tijdens het opstarten? Don't think so :P

Check inderdaad eens of de kaart goed in het slot zit, en probeer hem bij voorkeur eens in een andere PC (as in: een andere moederbord en voeding). Controleer ook eens of de ventilator niet toevallig helemaal los zit oid.

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 10:03
neem maar aan dat deze kaart goed is voor RMA
heb zelfde gehad met een PoV 8800GT

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

Duinkonijn

Huh?

heb dit ook gehad met de 9600 serie. cooler schoonmaken + nieuw koelprut er op en hij deed het weer

als je garantie heb zou ik alleen schoonmaken en als dat niet voldoende is RMA

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• soheilmd
nou de fan draait goed, in windows geeft software(ATI tools en asus software) aan dat die stressed rond de 55 -57 zit
en ik heb al 3 keer erruit en errin gedaan,
het vreemde vind ik dat ie het nu gewoon doet, maat tijdens MOH airborne BSOD geeft, ben bang dat ook als ik hem RMA stuur bouwen ze dat ding even in en zeggen ja hij is goed!

[ Voor 46% gewijzigd door soheilmd op 07-04-2008 20:25 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

soheilmd schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:03:
nou de fan draait goed, in windows geeft software(ATI tools en asus software) aan dat die stressed rond de 55 -57 zit
en ik heb al 3 keer erruit en errin gedaan,
het vreemde vind ik dat ie het nu gewoon doet, maat tijdens MOH airborne BSOD geeft, en ook als ik hem RMA stuur bouwen ze dat ding even in en zeggen ja hij is goed!
Ik vind je wel vrij voorbarig over hoe de winkel te werk gaat, je zegt ook niet welke? Die temperaturen zijn niets mis mee, ik denk inderdaad dat je een brakke kaart hebt. Gewoon terugsturen, en die screenshots als bewijs houden. Ik zou als je de winkel écht niet vertrouwt een stipje met viltstift op een ongevaarlijk stukje PCB zetten. Mocht het probleem zich erna nog steeds voordoen, en je krijgt een kaart terug met stip, dan heb je een handvat. Eerder niet.

• soheilmd
bedankt voor dat tip
Jejking schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:12:
[...]

Ik vind je wel vrij voorbarig over hoe de winkel te werk gaat, je zegt ook niet welke? Die temperaturen zijn niets mis mee, ik denk inderdaad dat je een brakke kaart hebt. Gewoon terugsturen, en die screenshots als bewijs houden. Ik zou als je de winkel écht niet vertrouwt een stipje met viltstift op een ongevaarlijk stukje PCB zetten. Mocht het probleem zich erna nog steeds voordoen, en je krijgt een kaart terug met stip, dan heb je een handvat. Eerder niet.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Of schrijf gewoon het serienummer van de kaart op :P

• soheilmd
maar weet ook iemand wat de oorzak van zijn dat ie net bij MOH Airborne BSOD geeft? en bij COD4 bijvorbeeld niet ?

• Admiral Freebee
  • Niet online
Die artifacts bij het opstarten. Waren die met je oude of nieuwe voeding?

• soheilmd
ik heb geen voeding veranderd, naa paar uur heb ik opnieuw pc gestart toen waen die articats weg maar toen kwamen BSOD's
Admiral Freebee schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:52:
Die artifacts bij het opstarten. Waren die met je oude of nieuwe voeding?

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ahzo, omdat ik dit zag staan:
450 watt voeding van sirtec of nu highpower met 3 12volt rails

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 17:14

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik gooi het op defect geheugen op je vga kaartje, maar dat is (toegegeven) wel een beetje lange-afstandsglazenbollogie
Pagina: 1