ik geloof het wel he? weet iemand een goeie vervanging voor gnapster in linux? ik weet wel een aantal progjes voor windoze, maar er moet toch ook wat voor linux zijn?
Verwijderd
Ik ken Gnapster niet, maar als het gewoon precies hetzelfde doet als napster(wat ik vermoed aan de naam te horen) gaat ie dicht, want zonder napster servers kan dat ding niet werken...
Ach, met KNapster log ik altijd in op Napigator, dat zal vast nog wel werken.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik geloof dat als de Napsterservers uit de lucht gaan Gnapster, Knapster en alle andere op Napster gebaseerde programma's niet meer werken. Napigator of niet. Napigator laat je alleen Napsterservers selecteren, maar als die er niet meer zijn.....
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Jij weet niet wat napigator is. OpenNAP doesn't ring a bell?Op zaterdag 17 februari 2001 23:12 schreef Platel het volgende:
Ik geloof dat als de Napsterservers uit de lucht gaan Gnapster, Knapster en alle andere op Napster gebaseerde programma's niet meer werken. Napigator of niet. Napigator laat je alleen Napsterservers selecteren, maar als die er niet meer zijn.....
nee.. maar heeft het iets te maken met het principe van gnutella enzo, gebaseerd op onafhankelijke servers, maar dan voor napster?
jah! vraag ik me ook af. Als de officiële napster servers down zijn kan ik dan nog met napigator op een OpenNAP server inloggen?
of moet ik daarvoor eerst zijn aangemeld bij de off. server?
Als dat gewoon kan maakt het natuurlijk geen reet uit!
of moet ik daarvoor eerst zijn aangemeld bij de off. server?
Als dat gewoon kan maakt het natuurlijk geen reet uit!
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Hier in Belgie is het rustig rond dat Naster gedoe, met die verklaring van die rotzakken dat ze 12000 adressen hebben en dat die allemaal huiszoeking gingen krijgen,
is de transfer een beetje geluwd.. de dag erna was het al wat minder. De regering weigerde mee te doen aan die kermis. Low priority.
Wel spijtig van Napster, tja moeten we maar opnieuw van de ftp's afhalen opnieuw he , trager en langer zoeken.
Nu willen ze de muziek zo maken dat ze onmogelijk op cd te branden zijn
als het soft is valt ie te kraken , zo simpel is het.
Wat gaan ze er dan nu van maken ? een soort van radio ?
Wel spijtig van Napster, tja moeten we maar opnieuw van de ftp's afhalen opnieuw he , trager en langer zoeken.
Nu willen ze de muziek zo maken dat ze onmogelijk op cd te branden zijn
Wat gaan ze er dan nu van maken ? een soort van radio ?
nee, ja, daar heb ik van gehoord
een leuke manier om cd's zo te branden, dat ze niet te kopiëren of te rippen zijn, geloof ik in een samenwerkingsverband met M$ in elkaar geschroefd voor een paar platenmaatschappijen. was al gekraakt voordat het op de markt was... nu zijn ze nóg iets beters aan het verzinnen.
nadeel van opennap natuurlijk is dat het nooit zoveel gebruikers zal kennen als het echte netwerk, en dus nooit zoveel liedjes..Op zondag 18 februari 2001 03:09 schreef fkooman het volgende:
opennap.sourceforge.net/
of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?
Verwijderd
Tja, de meeste mensen die een opennap server opzetten hebben natuurlijk geen 10 high-end servers staan om een enorme database te draaien. Het zoeken zal dus meestal langzamer gaan, en het aantal mensen die in kunnen loggen beperkt.
Naturlijk zullen er ook servers zijn die wel veel verkeer aan kunnen, het is alleen even zoeken daarnaar. En zij hebben natuurlijk het risico dat ze uit de lucht gehaald worden, net zoals de officiele napster servers.
Naturlijk zullen er ook servers zijn die wel veel verkeer aan kunnen, het is alleen even zoeken daarnaar. En zij hebben natuurlijk het risico dat ze uit de lucht gehaald worden, net zoals de officiele napster servers.
Pagina: 1