Toon posts:

usb poort dvd speler aansluiten op pc???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een dvd speler met een usb aansluiting voor films op een usb stick te kunnen afspelen(dvd speler ondersteund ook divx) maar nu is mijn vraag of het op een of andere manier ook mogelijk is om hem de harde schijf van mn pc te laten zien bijv met een of andere simulatie ofzo zodat je gewoon bestanden niet op de stick hoeft te zetten maar gewoon op je pc kan laten staan.

groeten pieter

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welke dvdspeler?

Wat leestekens zou ook mooi zijn, leest nu niet zo prettig ;) .

[ Voor 69% gewijzigd door Raven op 07-04-2008 18:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:25

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik denk dat je met een probleem zit aangezien de pc en de dvd-speler hosts zijn en een usb-stick een device. Twee hosts koppelen gaat enkel via twee devices (in zo'n kabel met een dik stuk in het midden). Daarnaast wil de dvd-speler een USB Mass Storage Device zien en ik denk niet dat je de computer die na kan laten apen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Zoals die Lekkere Kwal boven me zegt, twee host devices kan je niet aan elkaar koppelen, tenzij je een USB Bridge kabel gebruikt, maar die moet ondersteund worden (vaak emuleert zo'n ding een LAN verbinding) en daar moet je DivX speler maar net mee overweg kunnen (guess what: weinig kans...)

Je zou, heel misschien, een appart USB kaartje, met hele specifieke software en drivers, in device mode kunnen laten draaien.
Maargoed, reken er maar op dat zo'n oplossing *of* veel geld, *of* veel kennis (programmeren, manipuleren van hardware e.d.) vereist.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
okey bedankt dat gaat waarschijnlijk dus niks worden...helaas....