Toon posts:

[Sony Vegas] Project kan niet worden geopend in 8.0b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een project gemaakt in sony vegas 8.0b trial version.
Dat ging allemaal perfect, totdat deze trial was afgelopen.
Omdat ik zo tevreden was over het programma heb ik het 'aangekocht' en zou ik vrolijk verder gaan met mijn project. Echter kan ik nu in dezelfde versie (8.0b) mijn project ineens niet meer openen.
In het project zitten filmpjes verwerkt die van mijn videocamera komen in het AVCHD formaat. Deze worden ineens ook niet meer herkend (wat wellicht de oorzaak is).
Het gaat in beide gevallen om een geüpdate versie van 8.0a naar 8.0b.
Het vreemde is dat de AVCHD filmpjes in 8.0a wel herkend worden (dit was in de trial in 8.0b uiteraard ook het geval).

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Klopt, is een foutje in de crack van je warez versie.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:51

MsG

Forumzwerver

Je 'aangekocht' doet me denken alsof je het hebt gedownload. Zoals je vast wel weet is dit niet toegestaan. Derhalve mag er op GoT ook niet over gepraat worden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de reacties.
Ondanks dat het project niet kan worden geopend heb ik dan een andere vraag.

Voordat de trail periode afgelopen was heb ik de complete film meerdere keren geprobeerd te renderen, wat niet is gelukt. Steeds op 80% of 90% liep vegas vast en kon ik opnieuw beginnen.
Nu heb ik wel twee helften van de film die nagenoeg precies op elkaar aansluiten (ook al in de goede kwaliteit). Omdat het renderen halverwege steeds is afgekapt zijn deze niet geindexeerd en kunnen ze niet bewerkt / gebrand worden. Ik kan ze gelukkig wel bekijken met WMP (alleen werkt de skip functie niet).
Nu is mijn vraag: is er een manier om de bestanden te indexeren om ze te branden/bewerken?