Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Thunderbird] Nieuwe emails worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met thunderbird, als er een email binnenkomt hoor ik "u heeft nieuw email" geluidje maar zie ik hem niet in de inbox. Ik moet dan 1 regel scrollen om de vetgedrukte regel wat aangeeft dat het nieuw ongelezen email is zichtbaar te maken. Dit is al vanaf het begin zo en ik moet elke keer weer ff scrollen bij elke bericht.

Is hier een oplossing voor? Ik kon geen knopjes of zo (zoals bij msngesprekken) vinden om de autoscroll aan te zetten zodat hij altijd de laatst binnengekomen gelezen/ongelezen email laat zien.

"[thunderbird] wat vinden we ervan?" is voorgoed dicht. maar in mijn aparte topic werd er, ook door mij, heen er weer geflamed en heb ik het topic verprutst door m'n posts weg te editten en probeer ik het toch maar weer hier in dit nieuwe topic.

Ik heb dus al de search gebruikt (voordat ik deze 2 topicjes opende), maar eigenlijk weet ik niet goed waar ik op moet zoeken, autoscroll leverde geen hits op. thunderbird leverde heel veel hits op maar ging hoofdzakenlijk over een cpu van amd. Google leverde ook niet echt iets op.

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 08-04-2008 02:13 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Enige wat ik zo zou kunnen bedenken is om te checken of 'automatically download messages' wel aanstaat in de account settings.

Heb je verder nog extensions oid geinstalleerd? Of dingen veranderd in de settings? En ik neem aan dat je 1 regel moet scrollen in de lijst met mails? Of ergens anders?

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:24:
Enige wat ik zo zou kunnen bedenken is om te checken of 'automatically download messages' wel aanstaat in de account settings.

Heb je verder nog extensions oid geinstalleerd? Of dingen veranderd in de settings? En ik neem aan dat je 1 regel moet scrollen in de lijst met mails? Of ergens anders?
Dat staat aan, maar dat heeft niets te maken met dat hij niet automatisch scrollt toch? Ik heb hele sectie account en zelfs hele sectie opties bekeken maar zie helemaal nergens iets staan over automatisch scrollen.

Ja die lijst bedoel ik ja. Enige wat ik heb geinstalleerd voor thunderbird zijn 2 themes (own en vista mail), De rest is standaard, zoals thunderbird net geinstalleerd wordt op een schone systeem.

Ik heb ff de theme veranderd in standaard maar dat maakt niets uit, hij scrollt niet.

Ik heb ook de scrolllock van mijn toetsenbord gecontroleerd maar die staat uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten TB weg te gooien, buggy programma. Veel mensen werken ermee, maar als ik iets vraag weet niemand het antwoord.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Zeur niet zo.

http://forums.mozillazine...7c579370eeabb2460b4481c19

Ga daarheen, helpen ze je graag, en je kan zonder registreren je vraag stellen, succes!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Allereerst: bitjesmaker, gedraag je niet zo als een klein kind als iemand je vraagt om wat inzet te tonen, we zijn hier op GoT geen helpdesk en we gaan allemaal respectvol met elkaar om. Aangezien je je vorige topic hebt verprutst door o.a. je eigen posts uiteindelijk weg te editten laat ik deze voor deze keer openstaan, normaal gesproken is dubbelposten niet toegestaan.

Om terug te komen op je vraag, een oplossing zou kunnen zijn om juist andersom te sorteren, oftewel de nieuwste eerst. Die komen altijd bovenaan terecht en zie je dan ook automatisch in beeld. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
*knip*
Er is feedbacktopic, er is een dokterteam, je kunt een admin mailen of DM, en als je persé wilt zijn ook de mailadressen van het management openbaar. Kortom, zat plekken om je ongenoegen duidelijk te maken over moderaties, maar in het topic zelf is nu net de enige plek waar het niet kan.

[ Voor 141% gewijzigd door Lustucru op 08-04-2008 23:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sjah schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:51:
Zeur niet zo.

Ga daarheen, helpen ze je graag, en je kan zonder registreren je vraag stellen, succes!
Geen zin om hem weer opnieuw te installeren, vond hem ook niet zo denderend veel beter dan OE hoor. Het enige gemak was dat de emailadressen zichtbaar zijn bij ontvangst. Nadeel was dat TB geen hotmail kan weergeven.

Zeur zelf niet! :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sjah schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:51:
Zeur niet zo.

offtopic:
Mag wel iets aardiger ;)
En er zijn voor een hoop onderwerpen ook andere fora te noemen. Zo zonder link naar een oplossing zie ik de toegevoegde waarde niet. Er is voor elk specifiek onderdeeltje wel een specifiek forum te noemen (bijv Microsoft.com voor heel WOS).

Anyway: CSA => OFF, aangezien het over een MUA gaat.

Inhoudelijk: ik vind hoe dan ook omgekeerd sorteren veel makkelijker. Nieuw = boven. Makkelijk is hoe dan ook home resp. end indrukken.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 08-04-2008 16:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:58:
[...]

offtopic:
Mag wel iets aardiger ;)
En er zijn voor een hoop onderwerpen ook andere fora te noemen. Zo zonder link naar een oplossing zie ik de toegevoegde waarde niet. Er is voor elk specifiek onderdeeltje wel een specifiek forum te noemen (bijv Microsoft.com voor heel WOS).

Anyway: CSA => OFF, aangezien het over een MUA gaat.

Inhoudelijk: ik vind hoe dan ook omgekeerd sorteren veel makkelijker. Nieuw = boven. Makkelijk is hoe dan ook home resp. end indrukken.
Dank je voor je antwoord, het moest dus andersom? In OE ben ik gewend dat de laatste ontvangen gelezen/ongelezen email onderinstaat. In TB staat deze juist bovenaan begrijp ik? Dan zou de autoscroll wel goed gewerkt hebben?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 18:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan beide prima, het is maar wat je zelf wilt (klik op de kolom en klaar). Een handig iets van bovenaan is dat je geen last hebt van dat effect, zolang je maar geen honderd nieuwe mails krijgt.

Overigens zie je niet de nieuwste mail staan, omdat degene die al was geselecteerd, geselecteerd blijft. En daar is best wat voor te zeggen. Maar goed, het is opensource dus iedereen kan het aanpassen naar wens :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:24:
Kan beide prima, het is maar wat je zelf wilt (klik op de kolom en klaar). Een handig iets van bovenaan is dat je geen last hebt van dat effect, zolang je maar geen honderd nieuwe mails krijgt.

Overigens zie je niet de nieuwste mail staan, omdat degene die al was geselecteerd, geselecteerd blijft. En daar is best wat voor te zeggen. Maar goed, het is opensource dus iedereen kan het aanpassen naar wens :P
Aha, ze hebben dus nagelaten om een soort van autoscroll in te bouwen om redenen die mij niet duidelijk zijn?

Mja, tis gratis, ziet wel goed uit, maar niet helemaal naar mijn wens, OE overigens ook niet maar die heeft wel wat meer pluspunten.
Pagina: 1