Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

taak/project manager software

Pagina: 1
Acties:

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Kan iemand mij helpen aan taak (freeware) planning software met uitgebreidere functionaliteiten als de Outlook taskmanager?

De bedoeling is dat ik opgedragen taken in een schema kan gieten, en aan een leidinggevende kan tonen wat het effect is van de taken die mij zijn opgedragen.
De software moet, naar gelang mijn voorkeur, de einddatum van taken opschuiven of vasthouden.

Het probleem is dat als ik dit in Excel ga doen ik meer tijd kwijt ben om de verschillende taken te beheren dan dat ik kan werken aan die taken.
In mijn agenda in Outlook wil ik dit om dezelfde reden ook niet doen.

Ik heb al rondgekeken op Google en Sourceforge. Het probleem is alleen dat ik niet goed weet hoe ik deze software moet noemen/classificeren waardoor er vaak taskmanagers (als in windows taskmanager) doorheen gegooit worden en de resultaten niet accuraat genoeg zijn.

En om het helemaal mooi te maken zou ik het fijn vinden als het op een U3 stick gedraaid kan worden.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Tutos, The Ultimate Team Organisation Sofware....
is ook va Sourceforge...
Heel mooir pakket draait op php an apache en MySQL...
Heb ik op mijn school opgezet voor projectplanning...
Ik ben inmiddels 1,5 jaar van school en ze gebruiken het nog steeds :)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Bedankt voor je tip. Maar als ik dit zo bekijk moet hiervoor een server worden ingericht? Ik zocht iets simpelers in opzet dan dat.
Ik kijk het in iedergeval even na.

[ Voor 15% gewijzigd door MrE op 09-04-2008 15:30 ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:44
MrE schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:30:
Bedankt voor je tip. Maar als ik dit zo bekijk moet hiervoor een server worden ingericht? Ik zocht iets simpelers in opzet dan dat.
Ik kijk het in iedergeval even na.
Met een pakketje zoals easyPHP kan je php/mysql/apache vrij gemakkelijk vanaf je usb stick draaien. Dat icm. wat willie aangeeft ...

Verwijderd

het is een pakket van een aantal MB volgens mij...je moet dan wat configuratie dingen aanpassen rechten instellen en op een apache / mysql en php systeempje zetten

Tutos , that is technically mainly a database
and a web browser (apache). Bound together by a lot of scripts
written in php.

Features:

- calendar
- adressbook
- project/product management
- task management
- file management
- bugtracking
- resource management
- team organistaion