Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google - maar geen updates voor site

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Even een apart topic aangemaakt voor dit probleem.
De situatie ongeveer 2 maanden geleden is mijn site geindexeerd toen hij net een script fout bevatte, resultaat wanneer men mijn site in tikt in google

pos 1: Site Naam - site omschrijving
pos 2: Site Naam - "You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' '', '8', '' )' at ..."

Hoe krijg ik dit resultaat er ooit uit?

Wat ik al heb geprobeerd:
-sitemap toegevoegd
-<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOARCHIVE"> toegevoegd
-complete help van google doorgenomen naar relevante zaken.

Kwestie van tijd?
Dit leek me ook, maar mijn site wordt ongeveer elke 6 dagen opnieuw geïndexeerd (ik hou dit in de gaten via google webmasterhulpprogrammas)

Nog opties?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:35

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de metatag die je toegevoegd hebt voorkomt opnieuw herindexeren en zal er waarschijnlijk voor zorgen dat de oude fout langer blijft staan....

Als je die fout er juist uit wilt hebben zul je die metatag beter kunnen verwijderen en netjes de zes dagen wachten (eventueel handmatig je site uit de index laten verwijderen en voor herindexeren opgeven kan ook wrrken, maar betekent dan dat je site eventjes helemaal niet vindbaar is)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Account aanmaken bij google. Je site registeren en bevestigen met de webmaster tools en daarna bied Google onder andere de mogelijkheid om url's uit de google index te verwijderen..

If it isn't broken, fix it until it is..

• Sjoerd
  • Niet online
RM-rf schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:19:
de metatag die je toegevoegd hebt voorkomt opnieuw herindexeren en zal er waarschijnlijk voor zorgen dat de oude fout langer blijft staan....
Volgens google niet klik

"Opmerking: deze tag verwijdert alleen de link 'in cachegeheugen' voor deze pagina. Google blijft de pagina indexeren en geeft een fragment weer."

Ik had dus gehoopt dat hij de cache zou verwijderen...

@NIemand_Anders ik heb mijn site reeds aangemeld en dergelijke (webmasterhulpprogramma's)
vond nu pas de optie om een aanvraag te doen, net eentje gedaan...

7-apr-2008 - url -Cache verwijderen - In behandeling

Ben benieuwd ;)

• Sjoerd
  • Niet online
Google bot is ondertussen al weer 2x langs gekomen echter nog geen veranderingen, als ik de site nu verwijderd uit de google zoek resultaten, wordt hij dan weer wel opnieuw geindexeerd als ik dit wil? :)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Uiteraard snap je inmiddels ook wel dat je op een publieke site nooit query errors moet tonen? ;)

{signature}

• Sjoerd
  • Niet online
Voutloos schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:15:
Uiteraard snap je inmiddels ook wel dat je op een publieke site nooit query errors moet tonen? ;)
inderdaad ;) dit is volgens mij tijdens de server verhuizing gekomen, helaas... (paar dingetjes niet aangepast)

[ Voor 5% gewijzigd door Sjoerd op 18-04-2008 17:16 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Om je site uit google te krijgen (met de webmaster tools) ben je verplicht bijvoorbeeld een robots.txt toe te voegen die ervoor zorgt dat de site ook niet opnieuw geindexeerd wordt. Zodra je pagina's verwijderd zijn kun je die uiteraard weer gewoon weghalen maar blijft het wachten op Google voor die weer langs komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2008 17:49 ]

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Dat Googlebot iedere 6 dagen langskomt, wil nog niet zeggen dat hij gelijk al je pagina's indexeert. Vaak doet hij maar een deel, en komt hij later terug voor een ander deel.

Gewoon geduld hebben werkt het beste.

• Sjoerd
  • Niet online
Oke eindelijk het probleem gevonden!!!

er zat TOCH een error in mijn visitor statistics script, (dit kwam enkel naar voor toen ik toevalig gisteren met opera mobile mini naar mijn site surfde...) op 1 of andere manier gebruikt google dus ook een heel rare "name tag" als browser, deze ving ik niet goed op in mijn script en vandaar de error die dus met een gewone browser niet zichtbaar was!

:D nu afwachten

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien moet je uberhaupt geen rare fratsen uithalen op basis van user agent?

{signature}

• Sjoerd
  • Niet online
Voutloos schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:58:
Misschien moet je uberhaupt geen rare fratsen uithalen op basis van user agent?
Dit was voor de bezoekersstatistieken (hoeveel gebruiken er firefox, hoeveel IE,...) ;)

Pagina: 1