Uwe Boll en game films, een mogelijkheid om hem te stoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34
Filmverkrachter extraordinaire Uwe Boll heeft in een interview gezegd dat hij stopt met het maken van fantastische films als House of the Dead en Alone in the Dark als een online petitie een miljoen maal is ondertekend.

http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html

Ik weet niet of dit hier is toegestaan, misschien kunnen de modjes een oogje dichtdoen. Maar deze petitie is toch echt wel belangrijk. Stop Uwe Boll en zijn wanproducten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://cad-comic.com/comic.php?d=20060621

:P

laat die kerel lekker, elke seconde aandacht die die gast krijgt is er 1 teveel :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Bahaha :D

Goed initiatief :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Ik heb hem toch getekend. Want ja, Uwe Boll verkracht de games waar hij films over maakt. Aan de andere kant zou niemand hem gewoon die licentie moeten geven.
Ik heb Alone in the Dark liggen thuis, maar durf hem eigenlijk niet te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 18:29
Gewoon niet kijken naar zijn films is de beste remedie :). Dankzij het verdwijnen van de tax loophole in Duitsland is het voor Uwe veel minder interessant geworden om grote bedragen uit te geven aan het verkrachten van games met zijn verfilmingen. Gewoon zorgen dat hij zo min mogelijk verdient door geen geld aan die troep uit te geven, dan wordt het op een gegeven moment onmogelijk voor hem om nog rechten voor het verfilmen van games te verkrijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 07-04-2008 15:15 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelukkig nog nooit een film van hem gezien en ik denk dat ik het maar zo hou :+

Hij had toch ook al een keer in de ring gestaan, waar hij bokste tegen een van zijn critici _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet altijd hartelijk lachen om zijn films. Het feit dat hij alleen zelden/nooit komedies maakt, vind ik wel een reden om die kerel eens gewoon aan banden te leggen, want dan is het dus eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat je lacht!

Bovendien wil ik wel eens zien of er een miljoen mensen zijn die het tekenen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb hem iig wel getekend, er zijn nu 41.000 handtekeningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:33

Cyphax

Moderator LNX
Arunia schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:12:
Ik heb Alone in the Dark liggen thuis, maar durf hem eigenlijk niet te kijken.
Ik heb 'm bijna helemaal afgekeken. Je mist er niets aan, maar ik heb nou ook weer niet alle haren uit m'n kop getrokken. Het is echt geen goede film, maar ik heb ze ook wel slechter gezien. ;)

Overigens is het enige probleem met Uwe Boll dat ik zie het volgende: sommige games zijn gewoon goede films waard, en andere niet. Niemand verwacht van House of the dead een film met enige diepgang, echt iets voor Boll dus. Maar Far Cry is dan toch anders. Als een echte regisseur dat gedaan zou hebben zou het een interessante film op kunnen leveren.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Postal daarintegen.. geweldig, en dat hoort ook gewoon grappig te zijn. Ala team america: world police. Satire en botte humor.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

gaat wel snel met die petitie... 4 minuten geleden was ik 42316 en nu zitten ze op 42652
al meer dan 300 handtekeningen in 4 minuten

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

En weer meer aandacht voor die meneer. Zo blijft hij wel verkopen ja :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wanneer is die petitie begonnen? Want ik denk niet dat het em ooit gaat worden, 1 miljoen. En ookal worden het er 1 miljoen, dan nog zie ik em niet stoppen. Hij heeft het al eens eerder gezegd namelijk..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik denk dat je ff een partijtje met hem moet gaan boksen :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 16:20
En nummer 45178 is door mij net aangemaakt, schiet lkkr op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34
Nu 52999

Hij gaat inderdaad vrij snel, maar wat meer ruchtbaarheid zou wel ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

disjfa schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:11:
En weer meer aandacht voor die meneer. Zo blijft hij wel verkopen ja :)
Kopen? Voor zover ik weet heeft bijna niemand ooit spul van Uwe Boll durven te kopen. Zijn films gedownload... check. Die gozer is het niet waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Bleet op 07-04-2008 19:17 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik heb alvast een banner op mijn site geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/filmcollector/images/uwebanner1.gif

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

57069 hier

Het gaat er niet direct om het feit dat ie films maakt van games, het gaat erom dat ie daarmee wel de naam van het spel door het slijk haalt. Wat anders nog wel eens een film zou kunnen worden met een goeie verhaallijn wordt nu compleet verkracht. Laten we vooral hopen dat ie nooit het budget krijgt voor bijvoorbeeld een Half-Life verfilming :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Signed, ergens in de 47000, al eerder vanavond ingeschreven. Jammer dat hij films uit blijft geven.. Alone in the Dark, help help wat een film..

Mag ik trouwens heel even offtopic gaan door te zijn dat Mortal Kombat en Doom als films laten zijn dat je wel een geweldige film kunt maken van een game :p

Jammer dat we de 1 miljoen nooit gaan redden, en als dit zou gebeuren, hij waarschijnlijk alleen maar meer publiciteit gaat krijgen en een hoger budget voor zijn films gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Petities zijn niet de bedoeling op GoT, ookal is het voor een 'goed' iets als dit. Je hebt een paar uur gehad dus ik mag m'n ogen wel weer open doen :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.