Sinds een tijdje heb ik last van supertraag surfen! Dit ligt volgens mij niet aan de browser (opera, Firefox 3 en IE7 hetzelfde probleem). De internetverbinding zelf is niet sloom, met bijv. torrents of speedtest.nl, haal ik 400 kB/s Down en 96 kB/s Up. Maar het laden van een pagina gaat zo traag, bijv. de homepage van tweakers.net duurt ong. 40 sec om te laden
. Dit wordt naar verloop van de dag verholpen, door soms ff de kabel er in uit te trekken en dan is het surfen weer even "normaal" maar gaat dan ook ineens weer terug naar zijn oude snelheid.
Ook wat raar is, als ik mijn netwerkverbinding wil herstellen, krijg ik een melding "kan ARP-cache niet wissen"

Ook heel appart. Heb al gekeken als het ligt aan bijv bekabeling, netwerkkaart of router: andere kabel icm andere netwerkkaart(probleem blijft), via een andere computer ook via bekabeling en zelfde netwerkkaart (probleem "ARP" is er niet). Dus ik neem aan dat het mijn pc ligt
Om even aan te geven wat ik gebruik:
Computer: Windows XP PRO SP2, TCP-limit staat op 50
Netwerkaarten getest: VIA fast ethernet en 3COM XL 10/100
Router: Sweex LC000070
Als iemand iets kan bedenken waar het aan zou kunen liggen, graag!
Ook wat raar is, als ik mijn netwerkverbinding wil herstellen, krijg ik een melding "kan ARP-cache niet wissen"

Ook heel appart. Heb al gekeken als het ligt aan bijv bekabeling, netwerkkaart of router: andere kabel icm andere netwerkkaart(probleem blijft), via een andere computer ook via bekabeling en zelfde netwerkkaart (probleem "ARP" is er niet). Dus ik neem aan dat het mijn pc ligt
Om even aan te geven wat ik gebruik:
Computer: Windows XP PRO SP2, TCP-limit staat op 50
Netwerkaarten getest: VIA fast ethernet en 3COM XL 10/100
Router: Sweex LC000070

Als iemand iets kan bedenken waar het aan zou kunen liggen, graag!