Verwijderd

Topicstarter
Even volgende situatie:

In de huiskamer is er een aansluiting voor de TV mbv coax. Ik wil draadloos televisie kunnen kijken op mijn PC (ik heb een pci wifi kaart).

Ik zou dus een apparaatje plaatsen dat het tv-signaal naar onze vaste tv in de huiskamer doorstuurt via coax én een tv-signaal draadloos naar mijn pc. Beiden moeten onafhankelijk werken, dus dat wil zeggen dat ik naar zender 1 kan kijken terwijl mijn ouders kijken naar zender 2.

Wie heeft er hier weet van?

Thx

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 14:15
Je moet dan op zoek naar de slingbox. Daarmee kan je het als het goed is op je pc bekijken. Of je er eventueel nog een splitter voor moet zetten weet ik niet, lijkt me wel.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

DGTyrael, je maakt de vraagstelling veels te moeilijk.
Met een coax naar je tv zal altijd werken, wat je daarna ook draadloos met wat dan ook wilt doen.

Wat jij wilt is een apparaat waarmee je draadloos toch een tvzender kan kijken, onafhankelijk van wat er op de tv wordt gekeken. De slingbox is een idee (kan je bij upc aanschaffen), maar je kan net zo goed zelf wat inelkaar klussen met een dreambox oid (afhankelijk van je kabelprovider).

[ Voor 4% gewijzigd door job op 07-04-2008 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
En dit gaat zonder problemen met een coax?

• job

job

Gaat wat met een coax?

[ Voor 13% gewijzigd door job op 07-04-2008 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze slingbox. Als ik het goed begrijp/lees heeft deze slingbox een input/output aerial aansluiting (coax), het TV-signaal moet dus in de input komen waarna er een kabel van de output naar de TV zelf gaat?

• job

job

http://www.pocketinfo.nl/...8332/review-slingbox.html
Ik neem uit dat je er daarmee uitkomt hoe die werkt.

Dat er zowel een coax ingang als uitgang opzit is zodat je het coax signaal kan doorlussen naar je tv. Niet noodzakelijk, je kan die slingbox ook in de meterkast zetten.

[ Voor 61% gewijzigd door job op 07-04-2008 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er al goed uit.

Bij UPC willen ze die niet verkopen aan non-UPC klanten. Wordt dus ergens bestellen in het buitenland.

• job

job

Je kan dat ding op meerder plekken krijgen hoor. Het is niet voorbehouden aan UPC.
Er zijn ook meerdere varianten van, voor ieder wat wils.

Verwijderd

Topicstarter
Is een PCTV to go wireless van pinnacle ook een optie? Hoe regel ik dat dan met die coax?
Pagina: 1