Levertijd Toshiba A300 serie

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik ben van plan een nieuwe Laptop aan te schaffen. Ik heb mijn keuze laten vallen op de Toshiba SAT A300-16L. Ik heb nog geen webwinkel gevonden waar deze nieuwe serie op voorraad is. Bij telefonisch contact hoor ik verschillende levertijden van gemiddeld 2 tot 4 weken. Zijn er misschien tweakers die ook op zoek zijn naar deze nieuwe serie en al wat meer informatie hebben over de levertijd?

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:27

aap

Als de levertijd volgens een leverancier langer dan twee weken is, dan bedoelt hij "ik heb ook geen flauw idee wanneer ik dit product kan leveren".

• Blarretje
Als hij dat bedoelt, moet hij dat zeggen. Uit ervaring weet ik dat de levertijd nogal kan wisselen. De ene leverancier heeft een levertijd van 4 weken, terwijl het artikel bij de andere leverancier gewoon op de plank ligt. Vooral in dat laatste ben ik geintereseerd.

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 13:13

Toolskyn

€ 500,-

Het ding is net afgelopen woensdag gepresenteerd, dus hij moet eerst z'n weg nog vinden naar de distributiekanalen, zal waarschijnlijk nog wel een weekje of 2-3 duren. Tot die tijd ga je hem nergens vinden, wat voor levertijd winkeliers ook geven. Webshops met status 'preorder' kloppen dus het beste.

gewooniets.nl

• Blarretje
Dank je wel Toolskyn. Aan deze informatie heb ik wat. Ik heb ervaring met de webshop van 4launch en daar staat het apparaat inderdaad op pre-order.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Thandor

SilverStreak

Nogal nutteloos topic dit ;). Als leveranciers zeggen dat het nog even duurt, dan duurt het nog even. Daar kan een topic niets aan veranderen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.