Ik ben van plan een nieuwe Laptop aan te schaffen. Ik heb mijn keuze laten vallen op de Toshiba SAT A300-16L. Ik heb nog geen webwinkel gevonden waar deze nieuwe serie op voorraad is. Bij telefonisch contact hoor ik verschillende levertijden van gemiddeld 2 tot 4 weken. Zijn er misschien tweakers die ook op zoek zijn naar deze nieuwe serie en al wat meer informatie hebben over de levertijd?
Als de levertijd volgens een leverancier langer dan twee weken is, dan bedoelt hij "ik heb ook geen flauw idee wanneer ik dit product kan leveren".
Als hij dat bedoelt, moet hij dat zeggen. Uit ervaring weet ik dat de levertijd nogal kan wisselen. De ene leverancier heeft een levertijd van 4 weken, terwijl het artikel bij de andere leverancier gewoon op de plank ligt. Vooral in dat laatste ben ik geintereseerd.
Het ding is net afgelopen woensdag gepresenteerd, dus hij moet eerst z'n weg nog vinden naar de distributiekanalen, zal waarschijnlijk nog wel een weekje of 2-3 duren. Tot die tijd ga je hem nergens vinden, wat voor levertijd winkeliers ook geven. Webshops met status 'preorder' kloppen dus het beste.
Dank je wel Toolskyn. Aan deze informatie heb ik wat. Ik heb ervaring met de webshop van 4launch en daar staat het apparaat inderdaad op pre-order.
Nogal nutteloos topic dit
. Als leveranciers zeggen dat het nog even duurt, dan duurt het nog even. Daar kan een topic niets aan veranderen
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()