Toon posts:

HELP, hij doet het niet !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn (dexxa) stuur deed het eerst wel maar nu heb ik alles nieuw dus ook hd en os. Mijn stuur doet het nu niet het is een 2 axis 4 buttons. Kan het aan mijn geluidskaart liggen SB Live 1024. Hoort het trouwens ook bij die kaart 2 ? devices krijgt :(. PCI system managemant bus en Unknown device. THANKS

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

laat ik nou exact etzelfde spul hebben

wat de kaart betreft, zover ik weet moet natuurlijk alleen gamepoort joystick goed werken

heb nu een gamepad erop, maar volgens mij moest je dat stuurtje invullen als een 2 assen 4 knoppen joystick, kijken of ie em pakt en daarna even calibreren

wat dat unknown device is weet ik niet, gewoon alle drivers installen, en dan moet ie verdwijnen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem geinstalleerd (stuur). Maar er staat not connected.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

mijn oude trustmaster t1 doet het ook niet meer sinds ik een sb live value heb. Staat er ook not connected :'(

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb em net ff aangesloten en 2 as 4 knop gekozen, er stond OK zodra ik de gamepad verwijderde

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
heb ook dexxa stuur gehad (K*T ding :( heb nu een Sidewinder FFB wheel 8-) ). Ik had toen een SB128PCI. Ik gooide altijd alle andere gamepads eruit en dan 2 assen en vier knoppen instellen. Deed het wel, stuurde K*T :(

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 22:01 schreef bartie het volgende:
mijn oude trustmaster t1 doet het ook niet meer sinds ik een sb live value heb. Staat er ook not connected :'(
wat doe je er nu mee dan (op zolder zetten). Die stuurtjes moeten maar mooi zorgen dat ze met die kaart kunnen werken. Maar heb je al een oplossing

Verwijderd

Kijk even bij apparaatbeheer of de gameport wel het IO-bereik 0200 - 0207 in gebruik heeft. Ik heb problemen gehad omdat een ISDN-kaart dat gebied als eerste claimde. De gameport van mijn SB-Live player ging dan gehoorzaam naar een ander IO-gebied, maar veel spellen vonden hem dan niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 22:55 schreef gansje het volgende:
Kijk even bij apparaatbeheer of de gameport wel het IO-bereik 0200 - 0207 in gebruik heeft. Ik heb problemen gehad omdat een ISDN-kaart dat gebied als eerste claimde. De gameport van mijn SB-Live player ging dan gehoorzaam naar een ander IO-gebied, maar veel spellen vonden hem dan niet meer.
Ik heb ook isdn maar met adapter via USB. Maar gameport staat op 0200 0207 en game controllers kan hem niet eens vinden :(. Heeft het zin om alle id's af te checken

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor dat er meer mensen met dit probleem zijn maar zijn er ook mensen die er al een oplossing voor hebben.

• bartie

bartie

algeblaat

nee ik nog niet, het heeft ook niet echt haast voor mij, ik ben de laatste tijd mn fsb aan het martelen..

• bartie

bartie

algeblaat

bij mij ook 0200-0207 trouwens dus dat is het niet :'(
Pagina: 1