Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tab menu session vervolg...

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dit onderwerp is gesloten, terwijl mijn probleem eigenlijk nog niet zo zeer is opgelost... http://gathering.tweakers...message/29880554#29880554. Ik wil dit in ieder geval als eerste zeggen wat ik bedoel:

Ehm, ik geloof dat ik toch wat anders bedoel dan je hier boven hebt geplaatst. Wat ik bedoel is dat ik dus bij het openen van de www.test.nl de eerste tab gewoon geopend wordt, maar als iemand naar www.test.nl/tab2 gaat dat dan tab 2 actief wordt. Wat hierboven wordt gezegd kon ik zelf ook aanpassen, maar de bedoeling is dat bij de betreffende pagina het desbetreffende tab menu geopend blijft staan. En niet terug springt naar tab 1 zoals nu het geval is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! ;)

Volgens mij gebeurt dat precies als je de code die ik geselecteerd had op de juiste manier aanpast. Zet dus in je html-bestand voor tab1 dat de eerste tab actief moet worden:
HTML:
1
ddtabmenu.definemenu("ddtabs3", 0) //initialize Tab Menu #3 with 1st tab selected

En in je html-bestand voor tab2 dat de tweede tab actief moet worden:
HTML:
1
ddtabmenu.definemenu("ddtabs3", 1) //initialize Tab Menu #3 with 2nd tab selected

Maar zoals ik al zei, dat had je makkelijk zelf kunnen vinden. RobIII heeft je in z'n sluitmessage ook een aantal links gegeven naar informatie die je beter door had kunnen lezen, er is namelijk in te vinden dat er hier zoiets als 'eigen inzet' wordt verwacht. Je post totaal niet wat je zelf hebt geprobeerd, enkel "Hier heb je m'n code, en het werkt niet. Oplossing A.U.B., en snel een beetje!"

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Je zou de DirectoryIndex kunnen aanpassen. De bestandsnamen die hierin staan worden geladen zodra de website word opgevraagd.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je 2e topic is nu niet veel meer dan "dit doet het, maar ik wil dat het dat doet...en nu?". En zoals je kunt lezen in de links waar ik je in het vorige topic op wees is dat niet de bedoeling hier. We verwachten wel een bepaald minimum aan inzet hier.
JKP schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:57:
Wat hierboven wordt gezegd kon ik zelf ook aanpassen, maar de bedoeling is dat bij de betreffende pagina het desbetreffende tab menu geopend blijft staan. En niet terug springt naar tab 1 zoals nu het geval is.
Sowieso is het hier de bedoeling om enkel relevante code te plaatsen en daarbij te vermelden wat er wel en niet lukt. Ook zien we graag wat je al geprobeerd hebt en wat daar dan weer niet aan lukt. Zoals je ziet ontstaat er nu nogal wat onduidelijkheid die met een goede topicstart voorkomen had kunnen worden. Maar, zoals ik al zei, hoef je hier sowieso geen support op code van derden te verwachten, al helemaal niet als je zelf geen moeite ervoor doet.

Om te voorkomen dat dit een kat-en-muis slotjes spelletje wordt lijkt het me verstandig dat je de in het voorgaande topic vernoemde links even doorneemt ;)

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 07-04-2008 11:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.