Mijn vader en ik gebruiken 1 pc (tja....ik vind het teveel geld om d'r zelf 1 te kopen. Nu betaald mijn vader de helft
.....en volgend jaar krijg ik wel een eigen pc, omdat ik dan op kamers ga
), maar mijn vader wordt er regelmatig schijt ziek van dat ik met mijn gekloot (lees: experimenteren, tweaken etc.) de pc hardstikke instabiel maak.
Nou zat ik er aan te denken om zo'n HDD removal bracket te kopen, zodat mijn vader een eigen hdd krijgt en ik ook 1. Je hebt dus zo eik 2 pc's in 1. Klopt dit een beetje?
Werkt dit en is dit handig?
ps. HDD's heb ik nog wel.....een 15,3 7200 RPM voor mezelf, een 10 Gig 7200 RPM voor mijn pa en een 2,1 Gig 5200 RPM die ik vast in de pc laat zetten (kan ik mp3's en downloads sharen)
.....en volgend jaar krijg ik wel een eigen pc, omdat ik dan op kamers ga
), maar mijn vader wordt er regelmatig schijt ziek van dat ik met mijn gekloot (lees: experimenteren, tweaken etc.) de pc hardstikke instabiel maak.Nou zat ik er aan te denken om zo'n HDD removal bracket te kopen, zodat mijn vader een eigen hdd krijgt en ik ook 1. Je hebt dus zo eik 2 pc's in 1. Klopt dit een beetje?
Werkt dit en is dit handig?
ps. HDD's heb ik nog wel.....een 15,3 7200 RPM voor mezelf, een 10 Gig 7200 RPM voor mijn pa en een 2,1 Gig 5200 RPM die ik vast in de pc laat zetten (kan ik mp3's en downloads sharen)
Gadgeteer
(Barracuda 28Gb 7200rpm)
, het resultaat was een opgeblazen proc.