Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal :O

Ik zit met een probleem, ik had een dual boot gemaakt ( zoals de titel zegt) met xp en vista. Naar eigen mening ben ik erachter gekomen dat ik vista toch maar niks vind en wou deze dus verwijderen.
nu komt het:

Ik heb vista verwijderd door de schijf te formateren waar vista op stond, dit deed ik in xp. Maar als ik me comp reset. dan krijg ik bij de boot alsnog de vraag of ik in Vista wil opstarten of in xp. Vervelend of niet, ik probeerde daarna me de windows cd de schijf van vista te formateren,dit met hetzelfde resultaat. ik heb ook de boot sequence aangepast in de hoop dat dit zal werken maar helaas.

is er iemand die hier antwoord op heeft :)

alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:50

Majapro

Deventer

partities opnieuw aanmaken en dan pas formaten

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 20:59
Je zou het opstartrecord kunnen proberen te resetten met Bootvista. Het probleem is volgens mij dat die loader/record van Vista te nieuw is, en dat veel programma's die niet fatsoenlijk kunnen wissen. Met Bootvista is me dat wel gelukt. Echter wel vanuit Vista zelf, maar misschien dat het ook vanuit XP lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Majapro schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:19:
partities opnieuw aanmaken en dan pas formaten
ik heb 2 schijven in me computer zitten. 1 voor xp en de ander was voor vista bedoeld.
of bedoel je soms wat anders?