Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser

Pagina: 1
Acties:

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:49
Beste mensen,

Ik wil graag een cordless desktop aanschaffen omdat ik graag wil gamen op mijn plasma.
Alleen hoever komt zo'n cordless desktop?

Bijv. de MX3200 laser (leek me wel een goede optie).
Maar hoever komt hij?
Zal ongeveer 4 a 5 meter moeten kunnen overbruggen.

Iemand hier ervaring mee, of weet een andere goede desktop?

alvast bedankt

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Logitech geeft gewoon het bereik in zijn specificaties op als ik me niet vergis.. ;)

Die 2.4GHz dingen halen zo`n 6/7 meter kan ik vertellen uit eigen ervaring :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• stimpyrulez
Michael Knight schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:16:
Logitech geeft gewoon het bereik in zijn specificaties op als ik me niet vergis.. ;)

Die 2.4GHz dingen halen zo`n 6/7 meter kan ik vertellen uit eigen ervaring :)
Ok daar had ik nog niet naar gekeken. ;)

maar ja, meestal wat in de specs staan, wil niet zeggen dat ze het ook altijd halen.
Maar met 6 á 7 meter ga ik het wel redden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:00
Beetje offtoppic: Heb ooit een microsoft basic setje aangeschaft (ook op 2,4).. meer dan 1 meter van de transciever vandaan wordt al lastig op de doos stond 12 feet dus dacht 3,5 meter moet lukken.
Blijkbaar veel invloeden van frequenties in het zelfde gebied (wifi, wireless camera's, alarmsystemen, babyfoon, draadloze telefoons (geen dect) etc)
Ik kan je als advies meegeven, neem een bleutooth 1.1+ setje, daar haal je de 10+ meter vrijwel gegarandeerd mee.

• stimpyrulez
DukeBox schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:47:
Beetje offtoppic: Heb ooit een microsoft basic setje aangeschaft (ook op 2,4).. meer dan 1 meter van de transciever vandaan wordt al lastig op de doos stond 12 feet dus dacht 3,5 meter moet lukken.
Blijkbaar veel invloeden van frequenties in het zelfde gebied (wifi, wireless camera's, alarmsystemen, babyfoon, draadloze telefoons (geen dect) etc)
Ik kan je als advies meegeven, neem een bleutooth 1.1+ setje, daar haal je de 10+ meter vrijwel gegarandeerd mee.
ja dat had ik dus ook al gehoord, maar dan zit je zo op een 80 á 90 euro, en dat vind ik dan wel weer net te duur eigenlijk.
Of heeft iemand een goede suggestie voor een bluetooth Desktop voor max. 65 euro?