Ik wil een nieuwe mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Hallo allemaal,

Ik heb paar dagen geleden mijn ipod 5.5gen video laten vallen en die doet het nu niet meer. Dus ik zoek een nieuwe. Ik wil het liefst dat het vrij veel meer geheugen heeft. Ik wil echter geen ipod classic 160 gb want ik heb alleen maar slechte ervaringen met itunes. Ik koop zelfs liever een nieuwe ipod 5.5 gen en installeer rockbox er op als ik het niet gerepareerd kan krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door tomcatha op 07-04-2008 01:19 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kan beter in Portable Media Devices gaan kijken, dat gaat specifiek over mp3-spelers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tomcatha
whoops. Niet goed gekeken dan. Kan de topic verplaatst worden?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02 22:25

vehpol

Go Go Gadget!

Belangrijk zal in ieder geval nog zijn:

- Wat heb je zelf al gevonden?
- Hoeveel geheugen wil je zelf minimaal? ('vrij veel meer' is nogal vaag)
- Zijn er andere functie die je perse wil (video, draadloze verbindingen, etc)

Of terwijl: Maak eens meer duidelijk wat je precies zoekt. Zo kunnen we er hier heel weinig mee.

Ceci n'est pas une signature!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tomcatha schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:20:
whoops. Niet goed gekeken dan. Kan de topic verplaatst worden?
Kan je aanvragen via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifTR. Echter, in je huidige openingspost geef ik het geen enkele kans, want je hebt zelf nog geen inzet getoond en is het alleen een "welke moet ik kopen" topic. En die zijn weer uitgesloten in de verschillende policies. Verder moet je voor iPods trouwens in Apple Talk zijn ;) .

Ga gewoon dus zelf aan de slag in die forumdelen en gebruik de zoekfunctie, en zoek reviews. Kun je er zelf gewoon uitkomen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tomcatha
vehpol schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:24:
Belangrijk zal in ieder geval nog zijn:

- Wat heb je zelf al gevonden?
- Hoeveel geheugen wil je zelf minimaal? ('vrij veel meer' is nogal vaag)
- Zijn er andere functie die je perse wil (video, draadloze verbindingen, etc)

Of terwijl: Maak eens meer duidelijk wat je precies zoekt. Zo kunnen we er hier heel weinig mee.
zelf gevonden: alleen ipod 160 gb classic.

Minimaal zeker 40 gb meer.

Andere functies wil ik niet. Had ik anders wel bij gezet.

Ik wil zoals gezegd geen 160 gb ipod classic.

Zoek functie leverde totaal niets op. Reviews ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door tomcatha op 07-04-2008 01:30 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kort gezegd: ga beter zoeken.

Er bestaan echt andere spelers dan enkel de ipod. Als je dus blijkbaar niks vindt, waar zoek je dan op (welke termen)? Loop anders eens een rondje bij de mediamarkt/expert/its/megapool/random-winkel. Dan kan je ook redelijk zien wat er te koop is. Probeer de pricewatch eens, categorie mp3 spelers. Kortom: genoeg ingangen om te zoeken :)

Wil wel even opmerken dat ik wel heel erg weinig inzet van de TS zie en het meer zo'n topic is van "zoeken jullie eens even een mp3 speler voor me, want ik heb er geen zin in".

[ Voor 36% gewijzigd door spone op 07-04-2008 01:37 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

tomcatha schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:29:
[...]
zelf gevonden: alleen ipod 160 gb classic.
Ik wil zoals gezegd geen 160 gb ipod classic.
Dus je wilt een ipod 160gb maar die wil je niet.

Er zijn ook andere merken naast ipod waar je je in kan verdiepen he :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• tomcatha
spone schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:34:
[...]

Kort gezegd: ga beter zoeken.

Er bestaan echt andere spelers dan enkel de ipod. Als je dus blijkbaar niks vindt, waar zoek je dan op (welke termen)? Loop anders eens een rondje bij de mediamarkt/expert/its/megapool/random-winkel. Dan kan je ook redelijk zien wat er te koop is. Probeer de pricewatch eens, categorie mp3 spelers. Kortom: genoeg ingangen om te zoeken :)

Wil wel even opmerken dat ik wel heel erg weinig inzet van de TS zie en het meer zo'n topic is van "zoeken jullie eens even een mp3 speler voor me, want ik heb er geen zin in".
De pricewatch heeft compleet niets, de locale winkels hebben alleen ipod's.

De reden waarom ik met bar weinig kom is omdat er bar weinig is.

Je hebt archos mp3 spelers maar die hebben een slechte reputatie en zijn erg groot.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Tegenwoordig kan je in de pricewatch een heleboel filteren.

Al krijg je niet al te veel resultaat.
Je wilt geen iPod.. Dan wordt het opzich al lastig volgens mij. Als je iets wil met veel (100< GB) geheugen en goede prijs.

Archos is misschien iets... ?!

[ Voor 64% gewijzigd door Crijnn op 07-04-2008 01:43 ]

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 08:26
tomcatha schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:18:Ik wil echter geen ipod classic 160 gb want ik heb alleen maar slechte ervaringen met itunes.
Je kunt toch ook een ander programma gebruiken? Volgens mij werkt Winamp met een plugin ook prima met iTunes.

• tomcatha
Ik moet dan ook itunes op mijn ipod hebben. Ik gebruikte altijd rockbox op mijn ipod 5.5gen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tomcatha schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:38:
[...]

De pricewatch heeft compleet niets, de locale winkels hebben alleen ipod's.

De reden waarom ik met bar weinig kom is omdat er bar weinig is.

Je hebt archos mp3 spelers maar die hebben een slechte reputatie en zijn erg groot.
Je praat hier echt onzin. Archos is een A-merk en maakt prima spelers. En in de Pricewatch staan de meeste spelers wel te vinden. Verder, dat er volgens jou bar weinig te vinden is, hangt meer af van jouw zoekmethoden. Als je bijvoorbeeld even in de PMD FAQ had gekeken, had je een hoop tips gevonden. Je zou om te beginnen alleen al eens rond kunnen kijken naar topics over mp3spelers (of liever, portable media devices).

Ik stel voor dat je je eerst eens in de materie verdiept. Wij gaan hier niet een speler voor je uitzoeken, omdat dit ten eerste een persoonlijke keus is, die alleen jij kan maken.. en uit dit topic niet blijkt dat je ook maar enige vorm van inzet getoont hebt, wat we wel op GoT van je verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.