Toon posts:

[Wifi] Asus P5K-E Wifi-AP Solo driver geeft blue screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb onlangs een nieuw systeem geassembleerd met de volgende specs:
Intel Core 2 Duo E8400
4GB DDR2 OCZ geheugen (800 Mhz)
Asus P5K-E/Wifi-AP Edition
ik draai Windows Vista Home 32 Bits
de rest lijkt me voor dit probleem niet zo relevant.

Het ding is dat ik de wifi ap solo wil installeren, ik heb daarvoor driver 6.128... gedownload.
Echter wanneer het in de fase is van het zoeken naar de hardware en het installeren van de driver krijg ik het bekende Blue Screen of Death. Heeft iemand hier ervaring mee en kan diegene mij helpen dit probleem te verhelpen?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Wat is precies je foutcode van het BSOD? Dit helpt namelijk een hele hoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dat ik snel genoeg kon lezen, maar het gaat zo snel dat ik er niet bij kan.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, daar staat ook in hoe je automatisch herstarten kan uitzetten zodat je de foutcode kunt lezen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Iets met Bugcode Ndis Driver ofzo? Ik zag niet echt iets anders wat noemenswaardig overkwam. Ik kan trouwens wel windows in safe mode starten en daarin geeft ie de driver aan voor de Realtek rtl8187 wireless adapter.

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 23:14
En als je de drivers gebruikt die op de meegeleverde cdrom staan? Die werken bij mij perfect!

Verwijderd

Topicstarter
Ook daarbij kreeg ik hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand die dit eerder meegemaakt heeft?

Verwijderd

Wat is de bios versie? update (flashen heet dat) eerst je bios. dan driver vanaf cd rom installen.
Pagina: 1