Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista32] Rundll Error's

Pagina: 1
Acties:

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Hey mede tweakers :)

Heb sinds kort een nieuwe laptop (Dell M1530) en ik kreeg sinds kort 2 RunDLL foutmeldingen bij het opstarten.

Afbeeldingslocatie: http://www.flame-instinct.com/aaight/Got/Capture.JPG

Heb virusscan gerunned en die zei dat het 2 virussen waren en heeft ze verwijderd. Als ik opnieuw scan vind hij geen fouten...

Google kent de foutmeldingen ook niet en op GoT zelf is er ook niets over te vinden?

Als jullie meer info over mijn systeem nodig hebben hoor ik het wel

Alvast bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lijkt me dat je topic meer geschikt is voor Beveiliging & Virussen; maar hoe dan ook: die dll namen zijn 'random' en dan kun je dus googlen tot je een ons weegt. Die namen zijn altijd en bij iedereen anders. Als je nou had vermeld om welk virus het volgens je virusscanner ging dan konden we je nog zinvolle tips geven. Op dit moment is de enige zinvolle tip: "format c: en opnieuw beginnen".

Je virus lijkt me overigens verwijderd te zijn, maar ik vermoed dat er her- en der nog wat verwijzingen in het register naar staan (zoek eens in je register op die dll-namen en verwijder die keys danwel entries (een run-key wil je bijvoorbeeld niet helemaal verwijderen, pas op daarmee!)). Ik zou het echter niet helemaal vertrouwen en met een schone lei beginnen om 100% zeker te zijn dat er geen restanten (meer) zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 06-04-2008 23:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

^^

Met is :)

Oftewel: enkele reis naar Beveiliging & Virussen

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device