Full HD Plasma 42" + Playstation 3 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.083 views

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
Binnenkort wil ik een playstation 3 + FULL HD scherm gaan aanschaffen, als noob ben ik na het lezen van de nodige topics hier erachter dat ik het beste voor een plasma kan gaan. Maar dat er wel mensen die last hebben van kleine inbrandverschijnselen bij het gamen kort na de aanschaf.

Nou heb ik niet een erg grote woonkamer (bank zo'n 3 meter van de tv af), dus een 42" leek me het max.

Ik wil rond de € 1500 voor het plasma scherm uitgeven, als het echt kwaliteitsverschil maakt wil ik max € 2000 uitgeven.

Via kieskeurig.nl kreeg ik allemaal panasonic resultaten wat een beetje in dit profiel terecht kwam:
Panasonic TH-42PY70 107 cm € 1189-1899 review cijfer: 9,1 Full HD
Panasonic TH-42PZ85 107 cm € 1431-1799 review cijfer: 8,8 Full HD
Panasonic TH-42PY700 107 cm € 1659-2055 review cijfer 9,3 Full HD

Bij pricewatch van tweakers is het ook allemaal panasonic wat het meest bekeken is van de plasma sectie.

Maar echt uitgebreide ervaringen van plasma's i.c.m. de playstation 3 kan ik moeilijk vinden. Dus ik ben benieuwd naar tips en ervaringen op dit gebied.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 07:38
Hier gelden gewoon dezelfde pros en cons van een plasma voor. Verder is inbranden nog steeds iets waar een plasma last van kan hebben. Verschillende merken hebben wel allerlei truukjes voor om dit tegen te gaan. 8 uur achter elkaar gamen met een snelheids meter onderin de linker hoek lijkt me wel weer een slecht idee.

De 1e 200uur contrast op minder dan de helft zou ik sws doen.

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
ik heb zelf de combinatie 42PY70 en een ps3 en ik kan je vertellen dat het beeld echt heel goed is.
waar ik wel 'last' van heb is image retention, als ik een tijdje gtr proloque speel is er na het gamen nog wat te zien van de snelheids meter, dit is tot nu toe niet tijdelijk maar gewoon de pixels die na blijven gloeien.
hier heb je vast al iets over gelezen dat dat nagloeien niet tijdelijk is en na goed inspelen geen probleem mag opleveren.

dus mijn ervaring met mijn combinati is posities, mischien dat er meer mensen zijn die hun mening kunnen delen, zodat je je mening kan baseren op meerder 'revieuws'

• Bartholdy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-02 14:09
Je kan ook de Pioneer SX4280D voor ongeveer die prijzen krijgen.....
Geen full-Hd maar wel een fraaier en zwarter beeld. En geen last van rare verschijnselen.
Je kan hem gewoon insturen op 1080p 24hz. Supermooi ding.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Er zijn genoeg topics over Panasonic plasma's, daar kun je prima terecht met je vragen (als die daar al niet beantwoord zijn..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.