Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afstandsbedieningprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb een afstandsbediening voor mijn dvd speler. Het probleem is dat hij niet werkt 8)7 . Nou heb ik met mijn camera in mijn mobiel een filmpje gemaakt van de remote, en als ik aan de voorkant kijk door de camera zie ik dat ie constant een signaal uitstuurt, infrarood licht zie je met de camera, en als ik een knop indruk, dan zend hij niets uit. Ik heb hem al opengemaakt en met azijn schoongemaakt, maar dat helpt niet, hij zend nog steeds het signaal uit.

Ik hoop dat iemand er raad mee weet!

Groetjes
bram1993

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zitten de batterijen er niet verkeerd om in? :P

Kan ook zijn dat er een knopje blijft hangen.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11 21:36
Heb je vaak gegooit met je ab?

Verwijderd

Topicstarter
nope, de ab is net nieuw. kreeg de speler en remote gratis bij viking direct. batterijen zitten er ook niet verkeerd om in, en het probleem treed ook op als de ab openligt, dus knopjes kunnen het ook niet zijn. ik denk dat het echt aan het circuit ligt, maar kunnen jullie daar iets mee?

• bassie
Misschien dat er een scheurtje in een van de printbanen zit ofzo, als er geen coating over de banen een zit kan je het misschien repareren.

Verwijderd

Topicstarter
hoe dan?

Verwijderd

zijn je batterijen niet leeg dan? Ff nameten met een MM

Verwijderd

Topicstarter
nee, nieuwe batterijen en alles. niet leeg, dubbel gecheckt.

• bassie

Verwijderd

Topicstarter
little more info plz, ik ben daar heel slecht in. ik weet niet hoe de printplaat werkt enzo. moet ik anders morgen een fototje posten?

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:03

silverstorm

tearing me apart

Zit er een "rubberen" strip met zwarte puntjes? Haal die eens van de printplaat af en kijk of je afstandsbediening nog signaal uitzend, als niet, dan maakt er minimaal 1 knopje constant contact. Als wel is er iets op je printplaat stuk. Probeer eens alle banen te volgen om te zien of er ergens beschadigingen zijn.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Topicstarter
@silverstorm: zoals boven beschreven, ook als de front ervan af ligt en de knopjes en de puntjes ook, doet hij het nog steeds. IAW, het is de printplaat waar iets mis mee is. En ik heb totaal geen verstand daarvan.... moet ik naar de reparateur? als die er al zijn? of kan ik het zelf maken?

Verwijderd

Topicstarter
WHa! Ik heb die printplaat ingescand en nu doet ie het weer gewoon! Wtf! bedankt voor alle reacties! GEWELDIG! HIJ DOET HET!

• alexandersamson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12-2022
Dit probleem had ik ook een keer. Probleem bij mij was dat de batterijen niet goed verbinding maakte, bleef inderdaad steeds knipperen in camera zelfs zonder toetsen ingedrukt te hebben. bleek achteraf dus slechte verbinding met batterijen op die veertjes... sja je zou t maar net niet weten...

Elektronicaprojecten van mij: http://www.gm7.nl

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
RMA? Waarom als iets nieuw stuk gaat, ga je die onmiddelijk openen? Gewoon binnen doen en om een nieuwe/herstelling vragen.

Volgens mij is er ook garantie op gratis dingen. Alleen, nu zeker niet, aangezien die al open is geweest.

Als iets niet werkt, zelfs al is het iets onnozel, binnen doen. Anders verlies je je garantie.

[ Voor 20% gewijzigd door kluyze op 07-04-2008 20:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
@kluyze, probleem al opgelost hoor. maar ik had al gebeld met viking direct, maar ze konden me niet verder helpen. de actie is al verlopen. dus het was of openmaken, of geen afstandsbediening meer hebben.

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 11:41

RetepV

ALLES valt te repareren

Of je koopt een Logitech Harmony O+ afstandsbediening en bedient al je apparatuur met 1 afstandsbediening.

Macbook Pro

Pagina: 1