Bios upgrade van VGA kaart en daarna geen beeld meer <HELP>

Pagina: 1
Acties:

• moongrass
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09-2024
Heb ik een goede en snelle :( vga kaart NVIDIA GeForce GF7300 EN7300LE/HTD/256M en denk ik even een BIOS upgrade uit te voeren. Blijkt deze update voor de 512MB versie te zijn.

Resultaat: geen beeld meer, zowel op VGA en op DVI. :(

Heeft iemand een tip hoe ik dit weer ongedaan krijg? Al even gezocht op BIOS recovery.. maar daar weinig op gevonden. De ASUS site blinkt ook niet uit van de ideeen en tips

Graag hulp!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:02
Tweede graka erin proppen en daarmee neer het beeldscherm staren. Vervolgens met NiBiToR nVFlash oude BIOS weer terugflashen. Stukje taart.

Voor de rest zou ik zoiezo niet zomaar een BIOS update op je graka doen, tenzij je hem hardwarematig wilt gaan overklokken (vaste, hogere voltages/standaard clocksnelheden).

En zo über is een 7300 nou ook weer niet :+

Edit:// Je kan ook blind flashen. Dat staat allemaal hier beschreven:
FOLLOW THEASE STEPS IF GOT BLANK (Dead Screen) AFTER THE VGA BIOS FLASH

Your only available option is boot blindly from the Flash Drive (That's why I told you to Set computer to boot from USB Flash Drive in BIOS)

# After the system boot from USB Flash Drive (Oh...sorry you can't see anything...so wait 1-2 min after you restart your system blindly)

Type "nvflash[space]OLDBIOS.ROM" blindly
(Eg:a: nvflash OLDBIOS.ROM)

# Wait 2-3 second and Press Enter key blindly

That command will flash your VGA BIOS to it's original state and Press "y" key or press Enter key

# wait 10-20 second

# Done.press ctrl+Alt+Del and restart your system into Windows

[ Voor 105% gewijzigd door Bitage op 06-04-2008 21:37 ]

• moongrass
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09-2024
we gaan vanavond eens aan de hobby :P

[ Voor 80% gewijzigd door moongrass op 07-04-2008 11:30 ]