Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thunderbird autoscroll werkt niet, 2 OS op 1 TB mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:45 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:03:
Ieder keer dat ik een nieuw email krijg moet ik telkens 1 regel of meer scrollen om die nieuwe email zichtbaar te maken. Beetje irritant. Ik heb gezocht hierzo en op internet maar ik weet niet zeker of ik wel de goede zoekwoorden heb gebruikt. (thunderbird autoscroll, thunderbird scrollt niet enz)

Is dit aan te zetten?
Wat bedoel je met "zichtbaar maken"? Heb je preview aanstaan of zo? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Verder heb ik een ander vraagje: ik gebruik momenteel xp en vista (dualboot) en ik wil dat ze allebei dezelfde emailclient gebruiken zodat welke OS ik ook gebruik, de emails altijd kloppen op beide OSen.
Client op beide OS'en installeren en ze zo instellen dat ze dezelfde datafiles gebruiken. Hangt af van de client, soms gaat het wel, soms niet.
Weet iemand hoe ik dat het beste kon doen? Graag haarfijn uitleg zodat ik weet wat ik doe.
Eh, dit is gathering of tweakers, niet gathering of stapvoorstapuitleggers... ;) . Oftewel: ga zelf eens aan de slag, daar leer je veel meer van :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:44 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:23:
[...]
Kijk, dat wist ik al. Maar HOE doe ik dat dan? Ik heb niets aan deze post.
[...]
Lees mijn vorige reactie :z
Wat denk je dat GoT is, een helpdesk of zo? Als je wilt dat je handje wordt vastgehouden, dan kun je beter naar Helpmij.nl of beginnersweb.nl gaan. Dit is een forum voor gevorderde gebruikers, niet voor beginners, zie ook Het algemeen beleid.

Begin zelf eens dingen uit te proberen, en werk logisch en gestructureerd. Ga in de opties neuzen, daar zijn ze voor.
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:29:
O, om nog ff duidelijk te maken. Ik weet dat de mailtjes in application data bewaard worden. Ik heb liever dat dit alles op een andere partitie bewaard worden. Eigenlijk 1 centraal deel die zowel xp als vista kunenn benaderen en desnoods geformatteerd worden zonder verlies van mijn mailtjes.
Dan kijk je in het programma waar de bestanden zijn opgeslagen en kijk je of je ze kunt verplaatsen.

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 06-04-2008 21:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58
nou, aparte partitie maken en je data daarheen slepen dus!

en dan op beide tb''s instellen dat hij die data moet gebruiken!

gang is alles

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
weg

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:45 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Als je zo kinderachtig gaat doen kan dit topic ook wel op slot. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.