Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond tweakers,

Ik heb mijn gehelde dvd collectie op mijn harde schijf opgeslagen omdat ik voor mijn werk heel erg veel doe reizen en niet al mijn dvd's wil meesjouwen.

Nu ben ik een perfectionist en had dit heel mooi gemaakt, dat elk mapje als icoontje de cover van de dvd had

bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/166/goedcv7.jpg

nu begon mijn hd'tje een beetje vol te raken dus heb ik vandaag bij de mediamarkt een 500gb externe disk gekocht van het merk Western Digital. Al mijn filmpjes dus meteen daarop gezet maar nu zijn alle mapjes veranderd..... ze zien er nu als volgt uit :

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/320/apresdh3.jpg

ziet er dus echt niet uit ....... heb al t een en ander geprobeerd om dit te krijgen zoals het was maar zonder succes :'(

Nu zullen jullie wel denken wat maakt dat nou weer uit, maarja voor mij heel veel..

kan iemand mij hiermee helpen? Overigens wat ik doe ik natuurlijk volledig legaal, omdat ik alle films zelf in bezit heb, sommige zelfs die nog niet in nederland uit zijn :)

Indien er geen oplossing is weet iemand dan misschien een mediaspeler/playlist manager waarbij ik de covers kan instellen als icoontje voor de film, als thumbnail ofzo?

Hopelijk begrijpt iemand me, en kan iemand me helpen :) ik gebruikt trouwens windows vista

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Misschien aanpassen in je Desktop.ini bestand. Je moet iig een folder.jpg hebben om het als plaatje te gebruiken. Misschien ook ergens een weergave-instelling. Ik heb zelf geen Vista (gelukkig :P) dus kan je niet verder helpen. Iemand die wel Vista draait zal vast meer info kunnen geven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm hier begrijp ik eerlijk gezegd niet veel van maar ik zal ff kijken wat ik hiermee kan!! maar bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Laat ik dan maar een meer fantasierijke titel ervan maken waar ook het OS bij zit, ok? :)
Volgende keer wel zelf doen alsjeblieft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device