Toon posts:

Hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben nog vrij een noob op computergebied en heb daarom jullie hulp nodig. Ik heb met mijn werk veel met 3d tekenen te maken en wil een systeem laten maken die daar ook naadloos op aan sluit. Zelf had ik het volgende in gedachten:

Striker Formula II
Intel Q9450
Asus 8800GTX
2x250gb raid 0 (heb horen zeggen dat dit beter is dan een raptorschijf 10.000rpm?)
4x 2 GB Kingston
DVDrw s-ata
Hush + 550W voeding

Wat vinden jullie ervan?

Gr

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:04
Mooi.

Alleen had je geweten dat dit soort topics niet mogen als je de FAQ/sticky bovenaan dit subforum had doorgelezen ;) Zie dus CSL Beleid

En waarom eigenlijk geen FireGL videokaart maar een desktop-gamerslijn (GeForce)?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de CSL FAQ, speciaal Ik wil een nieuwe PC kopen, welke? en het Best Buy Guide topicoverzicht. Met die FAQ artikelen kun je het zelf uitzoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-vragen of zgn. boodschappenlijstjes zijn niet toegestaan op GoT :o. Zie daarvoor het CSL Beleid waarin ook een link naar een howto staat die jou hulp kan bieden :). Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van benchmarks en reviews doorlezen waarna je alle in's en out's van de hardware kent.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.