Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaizer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 10:11
Iemand een idee hoe je de mediaknoppen van je toetsenbord aan iTunes koppelt in Windows?

Ik heb een Logitech G15, en de mediaknoppen werken enkel en alleen als ik het iTunes venster heb geselecteerd staan. Wanneer ik het minimaliseer of ik schakel over naar de minispeler werkt geen enkele knop meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Deze post is afgesplitst van het iTunes topic. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:57
is het wel mogelijk?? want ik heb hetzelfde probleem :(
ik heb dan wel een aantal acer mediatouch knoppen, maar ik denk dat dat wel op zelfde manier werkt

[ Voor 47% gewijzigd door LeVortex op 07-04-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Idem hier, ben maar teruggegaan naar Winamp... Ook omdat iTunes geen wavpack aankan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:51
Windows Media player doet het wel goed, alleen bij overgang naar iTunes werkt het idd alleen als je het venster actief hebt staan.

Iemand hiervoor een oplossing?
Kan je iTunes ook in je taakbalk zetten zoals WMP? Zodat je op je taakbalk naar volgende vorige etc. kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
gek, bij mij (icm met windows vista) werkt het prima. zie op mijn g15 display het nummer, en alle media knoppen werken gewoon. Volgens mij zou het dus gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit] dan moet het venster uiteraard ook actief zijn [/edit]

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaizer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 10:11
Sorry voor mijn late reactie mensen maar ik heb een oplossing gevonden voor het probleem.

in de toetsenbord profiler van Logitech, bij instellingen --> GamePanel Beheer gewoon mediadisplay van logitech aanvinken. Dan bij configureren van mediadisplay moet je iTunes aanvinken.
Het is mogelijk dat je de profiler even moet herstarten, maar bij mij werkt het dan wel perfect :)

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/rby26f.jpg

Hopelijk kon ik jullie wat verder helpen.
Pagina: 1