• Electrifying
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:12
Beste Tweakers,

Allereerst weet ik niet zeker of dit het goede forum is, maar deze lijkt me het meest voor de hand liggend, so here goes.

Ik mis al een tijdje de ondertiteling bij HD uitzendingen in de FireDTV Viewer. Het probleem is dat de ondertiteling het wel gedaan heeft maar nu dus al een hele tijd niet meer. Het was me opgevallen dat je geen ondertiteling meer kon selecteren bij de nieuwere versies van de FireDTV Viewer, terwijl die het bij de oudere versie wel gedaan heeft. Nou wou ik weten of meer mensen hier last van hadden. Bij Discovery HD is het geval dat de ondertitels in een aparte stream mee gestuurd worden en dat je die dus kon selecteren met de firedtv viewer. Maar nu zijn zowel de opties Subtitles als Audio grijs. Ik heb nog geprobeerd een oude versie van de FireDTV Viewer te installeren en te gebruiken maar daar zijn de opties nu ook grijs. Nou wou ik weten of dat gewoon door de versie van de Viewer komt, of dat Casema (mijn kabelaar) de ondertiteling niet langer meer doorstuurt.

Bij voorbaat dank. :)

• Electrifying
Schopje :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Bij het uitsluiten van de oorzaak lijkt me handig als je dan gewoon een ander programma gebruikt.
Heb je met mediaportal of mce wel subtitles?

[ Voor 3% gewijzigd door job op 08-04-2008 20:11 ]

• Electrifying
MCE werkt niet (goed) met HD (ik weet wel dat het werkt met MPEG2 HD kanalen maar ik ben ze nog nooit in MCE tegengekomen). Mediaportal werkt niet aangezien je bij de FireDTV moet kiezen of je MCE drivers of BDA drivers installeert. Ik gebruik de MCE drivers want MCE kan alleen maar overweg met DVB-T kaarten. Die drivers simuleren dat het een DVB-T kaart is (terwijl het eigenlijk gewoon een DVB-C kaart is). Mediaportal is wel geinstalleerd geweest maar werkte toch zeer omslachtig (had hem geinstalleerd voor de Hauppauge Wintv PVR-500). Dus eigenlijk mediaportal nog niet geprobeerd met de FloppyDTV, maar het heeft eigenlijk niet mijn eerste keus, nog andere suggesties? :)