Toon posts:

Speciale server software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek server software die o.a. de geografische positie van gebruikers bijhoudt, zodat ik weet waar mensen vandaan komen en hoeveel. Verder zou uitgebreide statistieken van hits, visitors, etc. etc. erg handig zijn.

De enigste server software die ik ken is DirectAdmin, maar daar zitten deze opties niet bij(?).

(besturings systeem is BSD of Linux)

Verwijderd

Wat voor gebruikers heb je het hier over?
Website bezoekers?
In DirectAdmin zit webalizer verwerkt, waarmee je dit soort dingen wel degelijk kan zien...
Als je webalizer niet voldoende vindt, is er ook nog AWstats, welke iets uitgebreidere stats laat zien, mits juist geconfigureerd.

Wellicht een idee om iets meer informatie te geven, je topic title is nu niet echt informatief.
Besturingssysteem is Linux of BSD is ook vrij apart, aangezien er van beide tientallen varianten zijn.
Wellicht is het handig om te vertellen welke distributie je gaat gebruiken, bijvoorbeeld FreeBSD of Gentoo.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 19:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus Toch. Ik zag het niet in de features lijst staan, maar ik ga het nu bestellen dan. Bedankt!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 21:39
Mocht je een Google account hebben, dan zou je eens kunnen kijken bij Google Analytics. Ik durf alleen niet te zeggen hoe dit met invites maar dat zie ik zo snel niet staan.

Enige wat je dan hoeft te doen is een stukje script op de pagina te zetten. De meeste hebben dat heus wel aan staan in hun browser.