Toon posts:

7900GT-o dualscreen mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo members,

Via via kreeg ik te kennen dat het met een SLI brug niet meer mogelijk is dualscreen te gebruiken ( op de normale manier).

Ik heb al even gezocht maar kreeg niet echt recente informatie, mijn vraag.. zijn er op dit moment vorderingen gekomen voor een sli met dualscreen of is dit nogaltijd niet mogelijk. (los van pci kaart bijpluggen).

Hoor het graag.

Danku

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je je kaart in SLI hebt staan kun je geen multimonitor meer gebruiken. Je kunt natuurlijk wel altijd de SLI uitzetten als je niet aan het gamen bent, zodat je op die manier multimonitor kan gebruiken.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Terw_Dan schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:49:
Als je je kaart in SLI hebt staan kun je geen multimonitor meer gebruiken. Je kunt natuurlijk wel altijd de SLI uitzetten als je niet aan het gamen bent, zodat je op die manier multimonitor kan gebruiken.
Moet je dan niet opnieuw opstarten ?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:49:
Maar daarbij is een reboot noodzakelijk begrijp ik ;) en dat is juist niet wat ik wil :P
Erg spijtig dit :(

Of kan het inmiddels zonder reboot?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 18:51 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:10
eeuhm ja, zou kunnen met zo'n Matrox Dual/Triple head kastje der achter volgens mij, maar dat kost meer als een extra videokaartje intern, maar goed, als intern vol zit is dat ook geen optie.

ik ken ook iemand die hier mee zit, heeft 2X een 19Inch crt en 2X een 8800GTX in SLI, komt er uberhaubt nog de mogelijkheid om in sli meerdere beeldschermen aan te sluiten? Lijkt me namelijk stug dat de hardware het niet aan kan...

Specs!