Toon posts:

Goedkope en goede host voor FM domeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goeie webhoster die tevens ook dotFM domeinnamen (aan een goede prijs) kan reserveren.

Verder heb ik minstens 1 Gb ruimte nodig.

FM en TC waren ongeveer de enige vrije extensies en mits het voor een muziek-organisatie bedoeld is komt FM wel van pas

Kan iemand me er een aanraden?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Waarom registreer je dat .FM domein niet gewoon bij een partij als TransIP en neem je je hosting ergens anders af. Zolang je je nameservers maar goed zet kan je je hosting afnemen waar je wilt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Of registreer ze direct bij http://www.dot.fm/.

Verwijderd

Topicstarter
Ricardo87 schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:30:
Waarom registreer je dat .FM domein niet gewoon bij een partij als TransIP en neem je je hosting ergens anders af. Zolang je je nameservers maar goed zet kan je je hosting afnemen waar je wilt.
Vroeger al eens met mijn handen in het haar gezeten door NS-problemen.
Nu, ik wil het wel proberen, dan kom ik hier wel om hulp schreeuwen als het niet lukt :)

Iemand die er ervaring mee heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 21:24 ]

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:23:
[...]

Vroeger al eens met mijn handen in het haar gezeten door NS-problemen.
Nu, ik wil het wel proberen, dan kom ik hier wel om hulp schreeuwen als het niet lukt :)

Iemand die er ervaring mee heeft?
Ik denk dat half tweakers.net wel ervaring heeft met nameservers. Wat wil je weten? Met "Wie heeft er ervaring?" kom je niet ver. Kunnen we allemaal dit topic volspammen met "Ik!" ;)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Komkom, moet je zelf kunnen vinden dit met wat speurwerk. Vragen is wel erg gemakkelijk.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.