Toon posts:

[iPod Touch] Waar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben binnekort van plan een iPod Touch 8GB aan te schaffen, maar ben nogal nieuw op het gebied van online bestellen e.d. Nu keek ik bij de pricewatch en zie ik dat er een groot verschil is in prijs, dit vond ik nogal verdacht (of is er een super grote prijs marge bij dit soort artikelen?).
Heeft iemand ervaring met een van de winkels die je hier kan zien in de pricewatch? Want het lijkt me sterk dat er zo een groot verschil zit in prijs en dat het ook nog allemaal betrouwbaar is.

Pricewatch iPod Touch
Edit:
Ook zie ik geen informatie op een van de sites welke versie er op zit, en of ik die features die er ná MacWorld 08 zijn bijgekomen, erbij krijg :S.

Alvast bedankt,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 17:46 . Reden: Toevoeging van informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 23:12
Daar is nou de geweldige shopsurvey voor uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik ben bijna nooit actief hier en voor het eerst dat ik fanatiek me in het "internetshoppen" verdiep.
Iig bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 23:12
De shopsurvey geeft een goed beeld van hoe een shop met haar klanten om gaat. De prijsverschillen zijn overigens in mijn ogen niks aparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik bedacht me net dat bij een product die waarschijnlijk relatief goedkoop wordt geproduceerd, de prijs marge natuurlijk heel hoog kan zijn. Hangt gewoon van de shop af.

Iemand meer informatie over mijn andere vraag (of ik die extra features erbij krijg die na MacWorld erbij zijn gekomen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:04:
Iemand meer informatie over mijn andere vraag (of ik die extra features erbij krijg die na MacWorld erbij zijn gekomen)?
Gewoon contact opnemen met de shop en het vragen. En als je het niet krijgt, gewoon van je retourneerrecht gebruik maken. Gewoon proactief zijn :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet vaak me rechten niet als ik bepaalde dingen koop :$.
Dus als ik hem openmaak, aandoe + gebruik en ik kom er binnen 24 uur achter dat het er niet opzit (:')) dan kan ik hem zonder problemen terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:09:
Ik weet vaak me rechten niet als ik bepaalde dingen koop :$.
Dus als ik hem openmaak, aandoe + gebruik en ik kom er binnen 24 uur achter dat het er niet opzit (:')) dan kan ik hem zonder problemen terug sturen?
Denk het niet. Je kan echter naar het modelnummer kijken. Eindigend op /B betekent met applicaties, /A is de "oude" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ervaringen met de winkels die in de pricewatch staan, kun je lezen door op de beoordeling te klikken. Hoe je kunt zien of de Software-update wel of niet op de touch staat kun je terugvinden in [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5. Overigens hoor je 18 euro korting te krijgen op een 'oude' iPod touch, omdat de update ook 18 euro is. Daarmee maakt het uiteindelijk niet uit welke versie van de touch je koopt.

Aangezien er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic zit, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.