Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
Nog meer mensen die deze sms hebben gehad van vodafone of heb ik gewoon pech en is het een bepaald percentage mensen, ik heb een vodafone 22.50 abbo trouwens.?
Beste klant, door een voicemail storing zijn uw welkomstboodschap en berichten verloren gegaan. Bel 1233 om deze opnieuw te installeren. Onze excuses. Vodafone
Serieus? Ehhrm, backup? Wat is dit nou weer voor onzin. Moeten nu dus een paar miljoen abbonee's hun voicemail in gaan stellen? Echt ongelooflijk dit..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We begrijpen dat het frustrerend is dat je voicemails kwijt kan zijn, maar het heeft geen zin om een topic te maken met de vraag 'hebben jullie ook last gehad van deze storing?'. Momenteel zien we dus weinig discussiewaarde in dit topic.

Geef aub aan wat je met dit topic wil bereiken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Kan je weer 5 minuten aan de lijn hangen om die troep in te stellen (80 menutjes door, altijd moet je de laatste optie hebben natuurlijk). Slim bedacht daar, als 1 miljoen mensen dat doen hebben ze zo 5 miljoen belminuten verdiend... Blij dat ik m'n vodafone voicemail gewoon uit heb staan ;)

Verwijderd

Ik heb het bericht ook ontvangen, gelukkig maak ik geen gebruik van voicemail.
Het lijkt erop dat het bij vodafone de laatste tijd zoiezo flink downhill gaat qua service.
Ik heb dagen dat ik totaal niet kan inloggen om mijn tegoed te kijken, en s'nachts is het zoiezo niet bereikbaar.

• flux_w42
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09-2024

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Sick Nick schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:19:
... Slim bedacht daar, als 1 miljoen mensen dat doen hebben ze zo 5 miljoen belminuten verdiend...
Euhm... ik dacht het niet. Je eigen voicemail bellen is gratis, dus dat is een hoop telefoonverkeer waar ze geen winst op hebben maar die wél hun systeem belast.

Al dat gezaag over 5 minuutje je voicemail opnieuw inspreken 8)7 8)7
da's toch geen ramp?? Er zijn ergere dingen in 't leven ...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Voicemail kun je kosteloos instellen

Je betaalt alleen de normale gesprekskosten wanneer je je berichten beluistert of bijvoorbeeld je welkomstboodschap wijzigt. De hoogte van deze gesprekskosten voor het bellen naar je eigen voicemail is afhankelijk van je abonnement of Prepaid-aansluiting.
Kosteloos behalve dan je belminuten ;) Dus helemaal niet gratis, zowel instellen als afluisteren kost je gewoon geld aangezien die belminuten ook niet gratis zijn.

• flux_w42
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09-2024

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Hier in Belgie is dat volledig gratis hoor. Geen gesprekskosten én geen verbindings kosten.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoals pven al aangeeft zie ik hier helemaal geen discussie ontstaan of iets anders wat intressant kan zijn voor de gebruikers van GoT. Deze gaat dan ook dicht.

@ TS: Het is inderdaad vervelend dat je al je voicemail instellingen kwijt bent, echter kunnen wij je daar niet mee helpen en er zit simpelweg niets anders op dan hem opnieuw in te stellen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.