Aerocool Gatewatch 2 manual gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-01 13:27
Sinds kort heeft m'n vader een nieuwe pc, waarin een Aerocool Gatewatch 2 (fancontroller) zit. Nu leest hij de handleiding, en staat er dat je hem eerst op manual moet zetten. Dit heeft hij gedaan, waarna hij dimmer/brighter klikt om hem zachter/harder te zetten. Laat hij hem zo (bijvoorbeeld 400rpm) staan, gaat hij niet op het gewenste rpm draaien, en ook niet als hij nog een keer op (cpu/case/hdd/vga) klikt, want daarna schiet hij gewoon weer terug naar z'n oude setting.

Iemand hier toevallig die me dit uit kan leggen? In reviews staat namelijk alleen dat het ó zó makkelijk is, maarja blijkbaar niet voor mij/m'n vader.

Alvast bedankt!

hoi

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:54

Dima_2005

T.net-verslaafde

En je hebt ook de fans aangesloten op de panel? Dus ze steken niet op je mobo???
Kijk alles nog eens goed na

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Mafk33s
Dima_2005 schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:23:
En je hebt ook de fans aangesloten op de panel? Dus ze steken niet op je mobo???
Kijk alles nog eens goed na
Nee, degene die ik niet aangesloten heb laat hij ook niet zien op de fancontroller. De anderen zijn natuurlijk wel te zien, want waarbij kan ik nu zien dat ze te hard (naar mijn mening) draaien, namelijk ~1100 rpm, en hoe krijg ik hem nu dan op 400? Want hij wil nog steeds niet.

hoi

• Mafk33s
*kick*

Iemand?

hoi