[php] POST naar url met variabelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 13:54
Ik heb op mijn lokale webserver een joomla site opgezet, nu heb ik deze gekopieerd naar een stuk hosting. De site doet het voor het grootste gedeelte, alleen een component(Community builder) geeft bij posten van forms "500 Internal server" errors.
Nu heb ik het probleem kunnen traceren, het wil namenlijk dat Community Builder in de action van een form een volgend url zet: index.php?option=com_comprofiler&task=login. De server vind dit echter niet kunnen. Als ik het verander in action="index.php" en ik zet 2 hidden fields in het form dan doet hij het wel. Nu is community builder best groot, en zou ik graag willen weten of je dit met een htacces oid om kan zetten ofdat ik nog wel een paar uur bezig ben. Google geeft weinig resultaat op: PHP Post to url with get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik denk niet dat dat kan zonder ingewikkeld te gaan doen met een tussenliggend proxyscriptje. Bovendien zit je dan het verkeerde probleem op te lossen.

Ik zou eerst maar eens gaan uitzoeken waarom een action='index.php?bla=bla' niet goed aankomt. Wat zegt de apache error log bij die 500 internal server error?